YUNUS DEĞİRMENCİ’DEN SÖZLEŞME İLE İLGİLİ TWİTTER PAYLAŞIMI….

YUNUS DEĞİRMENCİ’DEN SÖZLEŞME İLE İLGİLİ TWİTTER PAYLAŞIMI….

Özçelik iş sendikası başkanı Yunus Değirmenci twiter hesabından atmış olduğu mesajla toplu iş sözleşmesi ile ilgili görüşlerini paylaştı.

İşte o twit 

THY Teknik AŞ’deki 8 bin üyemizin refah ve mutluluğunu sağlayacak ve iş barışına ciddi katkılar verecek olan 6. Dönem Toplu İş Sözleşmemiz, işveren vekilleriyle yürüttüğümüz uzun ve zorlu bir sürecin ardından anlaşma sağlanarak imzalanmıştır” ve “Sosyal ve maddi kazanımlarla dolu THY Teknik AŞ. 6. Dönem Toplu İş Sözleşmemiz, başta üyelerimiz olmak üzere işyerimize, sendikamıza, çalışma hayatına ve ülkemize hayırlar getirmesini Yüce Allah’tan niyaz ediyorum”

Geri

102
Kimler Neler Demiş?

1000

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

cqm~ 19 gün önce

yetkili teknisyen ile yetkisiz teknisyen arasındaki makas kapanıyordu sözde 🙂 Allah razı olsun 150 lira seyyanen ateşlettirmişsiniz de keyfimiz yerine geldi

Destek~ 20 gün önce

Öz çelik özü sözü bir sendika

züğür~ 20 gün önce

peki sarı sendika 3 yılda kasasına ne kadar para koyacak?

Vahdet~ 20 gün önce

Twitter da spamlayin bu terbiyesiz yalancıyı.

İstifa edek~ 20 gün önce

İstifa edelim mi

Zamlar~ 20 gün önce

Teknik A. S çalışanlarına yapılan zamdan sonra oto galericiler bayram etti. Teknik çalışanları arabalarını değiştiriyor :))

Sendika temsilcisi~ 20 gün önce

Arkadaşlar tepkilerinizi anlıyorum ama Türkiye şartlarına göre gerçekten çok iyi bir tis imzaladık. Kimse bu şirkette cumhurbaşkanından fazla maaş alan teknisyenlerden bahsetmiyorAçgözlü olmayalım lütfen!Müdürlerinizden fazla maaş alıyorsunuz ve bunun üstünebirde yüzde 22,5luk bir zam aldınız. Buna ragmen hala itiraz edip üstüne hakaret etmek nankörlüktür.

Uçak teknisyeni metalci olmayanından~ 20 gün önce

Temcilci arkadaş binlerce insanın bedduasını küfrünü aldımız yetmedi galiba buraya yazıyorsunuz utanmadan.fazıl bey kaç yıllık cs in ikramiyeli ve 1 ay uçuş parası olan bordroyu ortaya koyduğunda 10.0 bir arkadaşımızın bordrosunu ortaya koymak aklınıza gelmedi mi?boşa yazıyorum anlamazsınız zaten

Theatre~ 20 gün önce

Bu yorumu çiftçi Fazıl yapmadiysam bende bişey bilmiyorum.yad aynı kaptan yemiş birisi.agiz aynı agiz

Sıkıldım sizden~ 20 gün önce

Akıl fazla sizde heralde demekki o kadar sığ düşünüyorsunuz. İşi gücü bırak bizden haksız yere kazandığın paralarla git Bi tatil köyüne yerleş. Bizden uzak dur nolur yalvarıyom. Nasıl Bi tis imzaladınız hayret ya. Neler kaybetti 6 yılda bu teknisyenler. Bi geriye dönüp sıralayın.

Akam personeli~ 19 gün önce

Bi git isine la yalaka kim aliyor o dediğin maaşı 28 yıllık adam bile müdürün aldığını almıyor üfürme o parayı alan teknisyende hakki olanı almaya çalışıyor senin gibi insanlar bu nu beğenir çünkü senin gibi vasıfsız yalaka takımına kimse bu paraları vermez bunun sende farkındasın o yüzden memnun sun yalaka seni

Teknosa~ 20 gün önce

Çeşme suyuyla değirmen dönmez sayın değirmenci.. Ağa seni başımıza kim çizdiyse sen daha bitmemişsin tekniği oto sanayi ile karıştırma araban bozulur kenara parkeder icabında evine gider yatar uyursun uçağı ne yapacan he ey gidi ey.. Böyle saçma sapan sözleşme imzalayıp insanlarla dalga geçip kul hakkı yiyip bir yerlere gelinmez bunun bir bedeli ilaki olucak bunu bilmiyorsan bi alime veya din hocasına bi danış derim..

C\S~ 20 gün önce

CS lere 100 lira seyanen vermemisler bu kadar adilik olmaz.

ThyteknikB1~ 20 gün önce

Thy ao millete sözleşmesiz fazlasını verdi utanmadan birde zafer narası atıyorsunuz.Din sömürüsü yapıp milletin oarasını çalıyorsunuz üstüne iş yapmıyorsunuz.Öbür tarafta zerre hakkını helal etmeyecem size burnunuzdan fitil fitil gelecek.