THY YÖNETİM KURULUNDA SÜRPRİZ DEĞİŞİKLİK

THY YÖNETİM KURULUNDA SÜRPRİZ DEĞİŞİKLİK

THY yönetim kurulunda sürpriz atamalar;

NOT/ Mithat Görkem Aksoy’ un Cumhurbaşkanının A330 uçağında kaptan olarak görev yapıyorken, Airlinehaber de çıkan “THY pilotunun feryadı” haberimizden sonra Cumhurbaşkanı tarafından görevlendirildiği söyleniyor

 

Geri
Etiketler:

Yapılan Yorum Sayısı (13)

  1. cpt   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 21:40   - Cevap Yazın

    Teşekkürler Sayın İnan. İlgili yazı çok ses getirdi. Cumhurbaşkanına kadar iletilmiş olduğu söyleniyor. Bu atama ise sanırım o mektup ile ilgili. Size müteşekkiriz.

    6

    0
  2. Anonim   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 21:41   - Cevap Yazın

    Bal tıtan parmağını yalamaya devam ediyor. O da Kevent gibi; kim yorgun? Abartıyorsunuz, algı operasyonu yapıyorsunuz demeye başkar şimdi.

    2

    2
  3. KM   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 21:49   - Cevap Yazın

    Genel kurulda, çalışanların sendika tercihine ne hakla, neden müdahale edildiğini soracaktınız. Bekliyoruz cevapları

    1

    0
  4. ET   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 21:58   - Cevap Yazın

    Turk Hava Yollari calisanlari,ekip arkadaslari tarafindan sevilen Gorkem Aksoy kaptana yeni gorevinde basarilar diliyorum.Allah utandirmasin.

    4

    3
  5. 330   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 22:12   - Cevap Yazın

    THY ve çalışanları için büyük bir şans olduğunu düşündüğüm Görkem Aksoy kaptana başarılar diliyorum. Allah muvaffak eylesin.

    3

    3
  6. Anonim   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 22:14   - Cevap Yazın

    Kurul üyeliğinden Komite üyeliğine getirilmiş. 25 Haziran sabahı hepsi geldikleri gibi hiderler.

    1

    4
    • Şaka :)   - Tarih: 5 Mayıs 2018 - Saat 15:04   - Cevap Yazın

      Puhahaha

      0

      1
  7. Pilot   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 22:57   - Cevap Yazın

    Çok sevindirici bir haber yeni görevinde başarılarının devam edeceğinden şüphemiz yoktur. Yönetim Kurulu’nda pilot üyesi ile THY A.O.’nın güçlenerek hedeflerine ilerleyişini sürdürmesini dilerim. Tüm THY A.O. ailesine hayırlı ve uğurlu olsun

    2

    1
  8. AYYILDIZ   - Tarih: 4 Mayıs 2018 - Saat 23:04   - Cevap Yazın

    Öncelikle Görkem Kaptana yeni görevi hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin,kolaylık versin…uzun yıllar sonra fiili bir uçucunun,Çalışkan ve disiplinli bir kaptanın THY yönetim kurulunda görev alması tüm uçucular için çok sevindirici ve gurur vericidir…Görkem Kaptana tekrar başarılar ve kolaylıklar diliyorum…

    3

    2
  9. EYY GİSAD   - Tarih: 5 Mayıs 2018 - Saat 01:36   - Cevap Yazın

    EYYY NEVİN ÇOLAK ,EYYY TANSEL KAPTAN, ,EYYYY CUMHURBAŞKANINA HAKARET EDENLERİ KORUMAYA ALANLAR ŞİMDİ HESAP SIRASI SİZDE ALLAHIN İZNİYLE.

    5

    1
  10. Boeing   - Tarih: 5 Mayıs 2018 - Saat 02:06   - Cevap Yazın

    Kendisini 4 bacak ic git gel dis git gel ve afrika yatilarina bekliyoruz. Yasamak lazim bazi seyleri

    7

    0