HAVA İŞ GENEL KURULUNDA OYLAMA SONA ERDİ

HAVA İŞ GENEL KURULUNDA OYLAMA SONA ERDİ

THY çalışanlarının ne kadarının temsil edildiği bilinmeyen seçimde, oylama işlemi sonuçlandı. Uçuş işletmedeki 85 delegenin 79 unun oy kullandığı belirlendi. Yönetime girecek kişilerin açıklanması bekleniyor.Malumunuz olduğu üzere, sendika seçim sistemi gereği,tek liste halinde her iki grup adaylarına birlikte yer veriliyor. Bu nedenle yönetim ve başkan adaylarından kimlerin kazanacağının belirlenmesi zaman almaktadır.

Haber güncellenecek…

Oyların sayımı devam ediyor. 3 geçersiz oy çıktı.

SONUÇ OLARAK;

Genel kurulda kullanılan 258 oyun 3 ü geçersiz, 255’i ise geçerli olduğuna göre Ali Kemal Tatlıbal’ın listesi 174   İskender Çarkçı’nın  listesi ise 81 oy almışlardır.

Bu şekilde ipi Kemal Tatlıbal’ın  ve yönetim adaylarının göğüslediği görülüyor.

 

 

 

Yapılan Yorum Sayısı (23)

  1. JASON STATHAM   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:19   - Cevap Yazın

    NE DEMİŞTİK ALİ KEMAL TATLI BAL DIYE YAZILIR BAŞKAN DİYE OKUNUR.

    1

    9
    • Delege pazarı   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:23   - Cevap Yazın

      ne kadar yedin lan

      6

      1
      • JASON STATHAM   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:25   - Cevap Yazın

        Sabah zeytin yetim

        0

        4
        • Olive   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:29   - Cevap Yazın

          Zeytin xxx gideceğine beynine kaçmış anlaşılan.

          2

          1
        • F/O   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:50   - Cevap Yazın

          Çekirdeği göZüne mi kaçtı Jason?

          0

          0
      • JASON STATHAM   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:27   - Cevap Yazın

        Sabah zeytin yedim

        0

        3
        • Jason iti   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:32   - Cevap Yazın

          Jason evine git. Karın xxx ile yatakt‍✈️

          1

          0
        • Sülün Osman   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:37   - Cevap Yazın

          Aidatlardan çaldığınız paralarla mı aldın zeytini?

          0

          0
    • Oku bakiiim   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:48   - Cevap Yazın

      Öyle değil o…AKT diye yazılır, YOLSUZ diye okunur.(Daha ağırını yazacaktım ama terbiyem müsaade etmiyor.)

      0

      0
  2. Cpt   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:23   - Cevap Yazın

    E-devlet’ten girip sendikadan istifa etmek istedim ama istifa butonu çıkmıyor. Sebebini bilen var mı?

    3

    0
    • Cpt'na   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:25   - Cevap Yazın

      istifa dikekcesini şirkete ulaştırmak yetiyor diye biliyorum.

      1

      0
      • Yörük   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:51   - Cevap Yazın

        Nasıl istifa edeceğinizi bile bilmiyorsunuz sendika kuracaktınız pilotluktan istifa edin bence

        2

        4
        • Jason xxx   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 19:17   - Cevap Yazın

          Hanımın bir müsaade etmiyor ki, edevlete girip araştırayım.

          0

          2
  3. Kamyoncu sendikası   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:25   - Cevap Yazın

    15 bin üyenin temsili 89 delege ile yapılırsa böyle olur.

    4

    0
  4. zeytin yiyen   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:28   - Cevap Yazın

    zeytin iyidir sağlığa faydalıdır. Arkadan da salatalık yeseydin şifalıdır.

    2

    0
  5. misafir   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 17:49   - Cevap Yazın

    Bir hadis. Göbeği burnunu geçen kişi kıyamet alametidir.

    4

    0
  6. 747   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 18:54   - Cevap Yazın

    Bosuna yapilmis bir seçim.

    1

    0
  7. Anonim   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:02   - Cevap Yazın

    At ahıra kadar kovalanir sefa bittiii

    0

    0
  8. HAVA - İŞ KAZANDI   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:20   - Cevap Yazın

    Mevcut yönetimin devam etmesiyle kazanan yine biz üyeler olduk. Tebrikler Maraşlı YİĞİT !

    0

    0
    • HIR SIZ mı HIR LI mı?   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:43   - Cevap Yazın

      Maraşlı yolsuz yiğit. Bakalım kaç ay daha yiyeceksin paralarımızı?

      0

      0
  9. TEDBİRLİ   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:39   - Cevap Yazın

    Size o aidatları yedirmeyeceğiz. Kenara köşeye attıklarınızı çarçur etmeyin. İleride para lazım olacak size.

    0

    0
  10. ÇİN İŞKENCESİ   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:46   - Cevap Yazın

    KAĞIT ÜZERİNDE KAZANDINIZ AMA RAHAT DEĞİLSİNİZ DEĞİL Mİ?SIKINTILI GÜNLER ŞİMDİ BAŞLIYOR. KAMYONCULAR SİZİ…

    0

    0
  11. KINAcı   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 20:46   - Cevap Yazın

    İlker bey, eserinden memnunsun değil mi?

    0

    0