Derneğimizin kurulmasında, büyümesinde ve bugünlere gelmesinde çok büyük emekleri olan, havacılık camiamızın kıymetli çınarı, UTED Onursal Başkanımız Erhan İnanç’ın kalp krizi geçirdiğini ve şu anda yoğun bakımda tedavi altında olduğunu derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayız.
Mesleğimize, derneğimize ve bizlere her zaman bir liderden öte, bir baba ve yol gösterici olan Erhan Başkanımızın bu zorlu süreci de güçlü iradesiyle atlatacağına yürekten inanıyoruz.
UTED Yönetim Kurulu ve tüm teknisyen camiası olarak dualarımızla başkanımızın yanındayız.
Değerli üyelerimizden ve tüm havacılık ailemizden, Erhan Başkanımız için dualarını eksik etmemelerini rica ediyoruz.
Tez zamanda sağlığına kavuşup aramıza dönmesi en büyük temennimizdir. Acil şifalar dileriz.










Darısı cankurt baganaya nasip olsun inşallah …
BEN ERHANIN AMERIKADAKI ILK OKUL ARKADASI. UZUN ZAMANDIR HABER ALAMADIM. TELEFONU KAPALI. SIMDI DE BU MAKALEYI GORDUM. KENDISINE VE AILESINE BASKA USULDE ERISEMIYORUM. HABER VERIRSENIZ MEMNUN OLURUM. BENIM EMAILIM MZADE@COMCAST.NET
KENDISINE ACIL SIFALAR DILIYORUM. AILESINE COK GECMIS OLSUN DILIYORUM. INSALLAH ERHANCIGIM BUNU DA YENER.
MEHMET ZADE
MEHMET BEY BAŞIMIZ SAĞOLSUN.ERHAN BAŞKANIMIZI KAYBETTİK.
Erhan abimizle yıllarca beraber çalıştık, kendisine acil şifalar diliyorum. Utedide tebrik ederim değerlerine sahip çıkıyor.
Acil şifa diliyorum