THY/TEKNİK A.Ş ÇALIŞANLARINA SAYGILARIMLA;

THY/TEKNİK A.Ş ÇALIŞANLARINA SAYGILARIMLA;

Çelik İş Sendikası Türk Hava Yolları Teknik A.Ş İstanbul Havacılık Şubesinin 16 Aralık 2017 tarihinde gerçekleştireceği Genel Kurulda Şube Başkanlığına Aday olacağımı ve bilinmesi gereken bazı konuları siz değerli üyelerimizle paylaşmak istiyorum.

Gerek gelen tepkiler, gerekse uygulamalardaki yanlışlar nedeniyle Havacılık Şubede bir kan değişikliğine ihtiyaç olduğunu düşünmekteyim. Mevcut Şube Yönetiminin üyeleri ile olan iletişim kopukluğu, delege seçiminin de haksız uygulamalar yapılması, seçilen delegelerin birçoğunun mevcut yönetim ve temsilcilerinin tanıdıkları vasıtasıyla telefon ile aranarak rica ve hatır sözü belirlenmesi niyetlerini göstermektedir.

Bu durum karşısında üyelerin 3/2 ’si tepki olarak seçime katılmamış ve oy kullanmaya gitmemiştir. Bu durum kafalarda birçok soru işaretinin oluşmasına üyelerin mevcut yönetime karşı bakış açısının değişmesine sebep olmuştur.

Bu süreç içerisinde istenen; tek aday üzerinden belirli delegeler aracılığı ile seçime gitmek ve sorgulamayan biat eden bir yönetimin istenmesidir.

Süreç içerisinde çeşitli mobbing uygulamalarıyla karşı karşıya bırakılmaya çalışılsamda (delegeleri etkileme, tüzük konusunda delege olmayanın başkanlık için aday olamayacağına dair sözlü bildirimleri olması, üst sendikal yönetiminden gelen sözlü tacizler aslında vermiş olduğum kararın ne kadar haklı ve doğru olduğunu göstermektedir.)

Kaldı ki Demokrasinin en temel kaynağı seçimle gelmiş kişinin kendi yönetimini belirlemesi iken çamur at izi kalsın denilerek bazı kişilerin adamı olduğum bazı kişilere vaatlerde bulunduğum yönünde kasıtlı ve haddini aşan imalarda bulunulmaktadır.

Buradan belirtmek isterim ki bu güne kadar hiç kimsenin adamı olmadığım gibi hiçbir kişiye hiçbir şekilde vaat anlamında bir fikir beyan etmemişimdir.,Amacın ;hep beraber çalıştığım arkadaşların haklarını sonuna kadar savunmak olması gerekirken böyle çirkin oyunların olması, niyet göstergelerinin ve haklı davamda ne kadar doğru bir karar vermiş olduğumun göstergesidir. Eğer bu tür yaklaşımlar bizi doğru yola sevk edecek ise atanmış yönetime ricam her bölgede sandık kurarak tüm personele şu soruyu sormanın zamanı geldiğini düşünmekteyim

“Mevcut sendika yönetiminden memnun musunuz?”

Çıkacak sonuç,memnunuz olursa,adaylık tan çekilmeyi göze almaktayım aynı şekilde 2 yıllık atanmış ama bu güne kadar seçim yapmamış, çalışma alanlarımıza gelmemiş, sorunlarımıza yeterli çözüm üretmemiş ve sendikacılığın sadece plastik kol saati ve sırt çantasından ibaret olduğunu düşünen, mevcut atanmış yönetimin düşünce yapısının da aynı fikirde olmasını umut etmekteyim.

Sonuç olarak; Değerli çalışma arkadaşlarımın ve delegelerin bu konuları bilmesi ve kişilerin hakkımda vukuu bulan iddialara itibar etmemesi, seçim çalışmalarını kendi gelecekleri için yakından takip etmeleri menfaatleri gereğidir.

Unutulmamalıdır ki; şirketimiz ekmek kapımız ve geleceğimizdir, eski sendikal düşüncelerden arınıp genç ve dinamik düşünce yapıları ile yapıcı bir planla geleceğimizi şekillendirmek kendi ellerimizdedir…Geleceğimizin doğru ellerde şekillenmesi en temel düşüncemizdir…Tüm arkadaşlarımızın her türlü sorularına direk çözüm olması için şahsımla temas kurmalarını rica ederim..iyi çalışmalar. Saygılarımla.

İsmail ERCAN

Saw Dar gövde lokasyonu Bay 2 Uçak bakım Teknisyeni

Tel: 0532 281 05 64

 

Yapılan Yorum Sayısı (99)

  1. Acaba???   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:22   - Cevap Yazın

    Gelen gideni aratmasinda..baska birsey istemeyiz…genede cesurca bir hareket en azindan eskiyi hic gormemistik …adam direk telefonunu paylasmis ..

    9

    1
  2. ş. d   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:29   - Cevap Yazın

    Hayırlı Olsun Başkanım

    7

    1
  3. Anonim   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:31   - Cevap Yazın

    İyi işler başaracağına inanıyorum sevgili çalışma arkadaşım,Umarım haklı olarak Başkan seçilir ve sorunlarımızı gün yüzüne çıkarabilirsin.Başkanımız İsmail Ercan

    8

    1
  4. Başkan ismail   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:32   - Cevap Yazın

    İyi işler başaracağına inanıyorum sevgili çalışma arkadaşım,Umarım haklı olarak Başkan seçilir ve sorunlarımızı gün yüzüne çıkarabilirsin.Başkanımız İsmail Ercan

    7

    1
  5. M.A   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:35   - Cevap Yazın

    Arkandayız başkanım.

    9

    1
  6. Haso   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:37   - Cevap Yazın

    Bu arkadaşı iyi tanıyorum ve bu işi hakkıyla yapacağına eminim. şu anki yönetim sadece parayı paylaşma üzerine kurulmuş bir yönetim diye düşünüyorum. İsmail söz verdiyse tutar.

    9

    1
  7. intel   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:40   - Cevap Yazın

    nabi delice kokusu var

    1

    4
  8. sonunda   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:41   - Cevap Yazın

    Biz bu zamana kadar işimizi kolay çözer diye başkanların Ankara da tanıdığı olmasını istedik . meğer onlar bizim için değil Ankara da bir göreve gelmek için bizi basamak kullanmışlar. Umarım sen bizden birisindir ve umarım Ankara da tanıdığın yoktur. Tanıdıkla rica minnetle bu işler olacaksa olmasın.biz sadaka değil hak adalet istiyoruz. Başarılar dilerim İsmail

    8

    0
    • mahsuni   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:55   - Cevap Yazın

      adam halk türküsü yazmış mahsuni olmuş ya

      1

      0
  9. bostik   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:42   - Cevap Yazın

    Mevcut yönetimi kendilerinin dışında bi aday çıktığında bile bu kadar korku sarmış durumda. Delegelerin çoğunun kendi adamı olduklarını düşünmelerine rağmen İsmail Ercan’ın adaylağından bu kadar korkmaları kendilerininde bi işe yaramadıklarını bildiğini gösterir. Yolun açık olsun İsmail Başkan…

    8

    1
  10. Şakir   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:46   - Cevap Yazın

    İsmail gelişine ateş ediyorsun 🙂

    3

    0
  11. Ist 1   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:48   - Cevap Yazın

    Sonunda aramızdan biri, hic birimizin cesaret edemedigi şeyi yapmış taşın altına elini koymuş bu saatten sonra bize dusen arkadaşımıza elimizden geldiğince sonuna kadar destek vermek olmalidir. Ismail arkadaşı hiç tanımıyorum hiç görmedim ama yazdıklarına yüzde yüz katılıyorum ve destekliyorum.

    4

    1
  12. BAŞKAN İSMAİL   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:49   - Cevap Yazın

    Mevcut sendika yönetimi geldiğin beri hala başkan seçilecek. Bu güne kadar yapılanlar ortada. İsmail arkadaşımızın seçilmesini desteklemeliyiz.Bir dönem görürüz. Ne kaybederiz.

    4

    1
  13. XXX   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:51   - Cevap Yazın

    İsmail 3-5 arkadaşın var onlarda yorum yapmışlar 🙂 kan bende senden bu kadArını beklemiyordum.ancak çok erken kafanı çıkardın.

    1

    8
  14. A.S.M.T.S   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:52   - Cevap Yazın

    2 senedir faliyet gösteren ama her nedense daha yeni delege seçip başkan belirlemeye kalkan sendikanın adaylığını sabote etmeye çalışmalarına şaşırmamak gerek. Temsilciyi kendisi seçen,delege olmaları için kişileri kendisi belirleyen,başkanlık için kendi getirdiklerini aday gösteren sendika ARTIK YETERRRR. Kendiniz planlayıp kendiniz kurgulayıp kendiniz oynayamayacaksınız. Adaylığını tebrik ederim. İnşallah muzaffer olursun. Üstesinden geleceğini ve hakkıyla yapacağına eminim.

    4

    2
  15. Hakem ismail   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 12:56   - Cevap Yazın

    Önümüzdeki hafta yapılacak olan voleybol hakemleri ve gozetmenleri derneginin yönetimde bu arkadas kendisi ve yonetimi onlarca hakemin madden ve maneviyaten hakkını yemiştir. Orda olagan genel kurul da bunlar devrilecek adam kendine yeni hak yiyecek yer aramakta galiba ayrıca dere gecerken at değişmez mevcut yönetim ne bir sözleşme yaptı nede başka birşey muhalefetin zamanı değildir

    1

    3
  16. Rent a car başkan   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:05   - Cevap Yazın

    İsmail rent a car ın borclarını odeyecek kapı buldun sonunda aferin

    3

    3
  17. Suat   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:07   - Cevap Yazın

    İsmail beni aradın delege olmuşsun konuşalım dedin.Gel dedim .Geldin .Çamur attın sürekli hem işverene hem sendikaya:) hemde sendikadaki kişilere.

    1

    2
  18. Yanındakiler   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:07   - Cevap Yazın

    Sen o yanında arkadaşlarını zırt pırt şefe bu çalışmıyor bu raporlu ama geziyor diye şikayet eden adamlarla gezdiğin sürece ooo alır basını gidersin yürü arkandayız isooo

    2

    1
  19. Vazgeçtim   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:11   - Cevap Yazın

    Bu arkadas benimle konustu ve kendisi mali sekreter birine söz verdiğini söyledi şimdi niye inkar ediyorki anlamadım valla saç ekmeği gibi bir oyle bir boyle bundanda birşey olmaz

    1

    1
  20. Mavipantolon   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:12   - Cevap Yazın

    İsmail ilker beyle görüştünmü.Bana gelip destek isredin.hakemim ilker beyle maçlarda karşılaşıyorum bazen bu konuyuda görüşeceğim dedin.

    1

    0
  21. Şikeci   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:13   - Cevap Yazın

    İsmail kaç maçta şike yaptın kaç klupten para aldın onuda yazaydın

    1

    2
    • Gibi   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:09   - Cevap Yazın

      En azindan hata&talta da donenlerden azdir kanimca…malum saibeli yunan lisanslarinin cikis noktasi talta o zamanki baskan yavuz bey ????

      4

      0
  22. İsmail bey   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:14   - Cevap Yazın

    İsmail bey mazot 1 tl olacakmıs dogru mu

    2

    1
    • aynen   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:23   - Cevap Yazın

      hatta ismail yömetiminde kızlar kendi çıkma teklif edecekmiş kanka

      4

      0
      • Dursun Özbek   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:49   - Cevap Yazın

        Zeki mürende bizi görecekmi?

        2

        0
  23. NASIL ADAMLARINIZ YA   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:16   - Cevap Yazın

    Mevcut başkanın mazisi çok temiz gibi şimdi de yeni adaya laf atıyorsunuz. İstenilen oldu ve aramızdan biri aday oluyor. Bırakın dedikoduyu b.k atmayı. Ayıptır yahu

    7

    2
    • Ahl 2   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:18   - Cevap Yazın

      Şak şak tuz varmı ete dök sen

      3

      0
    • Salim   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:18   - Cevap Yazın

      Yeni başkanın yeri yurdu belli. Hep ismail camur attı birazda biz atalım Nusret

      2

      2
      • Nusret   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:24   - Cevap Yazın

        Salim kardeş buyur ara beni .yorumunda ne demek istediysen mertçe telefon ile görüşelim.

        0

        0
  24. İsmaillll saltbae   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:17   - Cevap Yazın

    Ali cengiz gülün lafları bunlar anladınız siz onu

    1

    1
  25. Bay1   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:17   - Cevap Yazın

    Sistemden ve Facebook’tan baktım çocuksun daha ismail.Ne tecrüben varki başkan olacaksın. Kim seni muhattap alacak

    2

    2
    • cvp   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:29   - Cevap Yazın

      30 yaşındaki adam milletvekili belediye başkanı herşey oluyorda sendika şube başkanı neden olmasın. Mevcut şube başkanının yaşı ve tecrübesi vardıda ne işe yaradı. Ufak tefek menfaatler için yanlışı desteklemeyin.

      2

      1
      • Tuzcu   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:44   - Cevap Yazın

        Burda emek savunulıyor kardeşim burası meclis değil

        0

        0
        • Tuzcuya   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:58   - Cevap Yazın

          Sikintida burada savunuliyor dediginiz kisiler sizi savundumu simdiye kadar???ismail olmasa tek girilecek secime bu dogrumu???

          2

          0
        • Blanket   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 14:00   - Cevap Yazın

          Alışmışsınız siz işinize gelmeyene yok yok demeye. Devriniz kapandı. Şimdi gidip çalışın.!

          1

          0
  26. Esenler   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:20   - Cevap Yazın

    Ali cengiz gül nabi delice gazıyla kendini bitirdin yazık ettin kendine be kardeşim

    2

    1
  27. Turkce konusunda   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:27   - Cevap Yazın

    İsmail sende boyle güzel dilbilgisi turkce nerde var nabi amcan mı yazdı

    0

    1
  28. Garip   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:32   - Cevap Yazın

    Sefa bey bende sizi anlamam adam size arkanızdan küfr eder gezer tatlıbal abisinin elini öper abantta kalkıp adamın haberini yaparsınız

    1

    0
    • Garip'e   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:59   - Cevap Yazın

      Saçmalamışsın iyice. Safa bey nereden tanıyacak istek yapılmış yayınlamış. Doğrusu bu. Kişileri seçecek hali yok ya adam telefona kadar vermiş. Var mı öyle kişiye özel yayın yapmak.Sende yolla yayınlasın.

      1

      0
  29. delege   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:33   - Cevap Yazın

    ismailcim mng kökenliiyim diyip duruyorsun bana Destek istedin benden .arkadanda kim var dedim sende ” ilker ayci ile konuşacağım dedin”
    hani kimsenin adamı değildin??
    çalıştığın yerden bayram boyacı aykut sağlam ve aylin avci ya tekif götürdüm kabul ettiler dedin? bayram hocaya sordum yok öyle bişey dedi?
    ismail eski mng de sana dolap ismail diyorlar biliyorsun değilmi?

    1

    4
    • ismail   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:29   - Cevap Yazın

      ismini ver samimiysen takma isimlerle konuşma gel yüzleşelim saydığın isimlerle oturup konuşalım video çekelim sonucu herkesle paylaşalım. bırakın bu çamur at izi kalsın mantığını.numaram yazıyor gel yüzleşelim.

      2

      0
      • Aykut SAĞLAM   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 19:09   - Cevap Yazın

        Arkadaşlar nerden çıkıyor bilmiyorum ama ismaili sadece taniyorum ve sadece gelip aday olsugunu soyledi. Biz kendisinede daha adaylri gormeden bisey soylemeyecegimizi ilettik. Suan kimseyi destekledigimiz yok.

        2

        0
      • Delege   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 01:05   - Cevap Yazın

        Komponente gel görüşelim .pazartesi günü gelmiştin .

        0

        0
        • Aykut SAĞLAM   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 23:29   - Cevap Yazın

          Benimle bir irtibata gecermisiniz arkadaslar size benim adim kullanilarak ne denildi?

          0

          0
      • delege   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 09:53   - Cevap Yazın

        pazartesi günü komponente geldin bir daha gel görüşelim 🙂 artık kaç kişiye aynı şeyi söyledin acaba 🙂

        0

        0
  30. BAY 2   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:43   - Cevap Yazın

    HİÇ UTANMIYORSUNUZ DEĞİLMİ ? İSMAİLİ SORGULUYORSUNUZ ŞİKECİ YOK BİLMEM NE PEKİ TAMAM ŞUANKİ SENDİKA BAŞKANINDA NE BULUYORSUNUZ AİDAT VERİP SUSARAK OTURMAYI MI? NE VERDİ KARDEŞİM SİZE ŞUAN Kİ SENDİKA BAŞKANI. HİÇ Mİ VİCDANINIZ YOK SİZİN İSMAİL VEYA BİR BAŞKASI ÇIKMIŞ ADAY OLMUŞ ÇEKİŞTİRECEĞİNİZE ADAM OLUNDA ADAY OLUN YİYORSA TABİ.BURAYA GELEREK KLAVYE DELİKANLILIĞI YAPMAYIN.BİRŞEYLERİN DÜZELMESİNİ İSTEMİYORSANIZ BÖYLE DEVAM EDİN SONRA ÇIKIP SENDİKA BİR ŞEY YAPMADI GİBİ KARAKTERSİZCE CÜMLELER SARF ETMEYİN DİCEMMMMM KİME DİYORSUN Kİ SİZ BÖYLE AĞLAMAYA DEVAM EDİN. DAHA ÇOK KAZIK YERSİNİZ. 2 LİRALIK SAATE 10 LİRALIK ÇANTAYA DEVAM GENÇLER

    3

    0
    • Etiler   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:47   - Cevap Yazın

      CAPS LOCK U kapat nusret

      2

      2
      • Nusret   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:20   - Cevap Yazın

        Arkadaşım bu yorumu ben yapmadım buyur beni ara kendinden eminsen.

        0

        0
    • fuat   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 14:06   - Cevap Yazın

      mavcut sendika başkanı sözleşmeyi imzaladıki.geldiğinde sözleşme imzalanmıştı zaten. ismail sabah kalkmış başkan adayıyım demiş. :))

      2

      0
      • Vallami   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:06   - Cevap Yazın

        İsmail en azindan sabah kalkip baskanim demis seninki iki senedir her sabah uyaniyor baskan ama hangara ugradigi yok..baskan ama kimse bilmiyor..niyeki???

        1

        0
        • Dursun Özbek   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:28   - Cevap Yazın

          Sen biliyorsan sorun yok

          0

          1
    • Bay   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 15:19   - Cevap Yazın

      Yavuz güvet denilen atanmış hiç bir şeyden anlamayan işçinin temsilcisi degil yönetimin memuru verdihim aidatlar zehir olsun

      0

      0
  31. hatcı   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 13:56   - Cevap Yazın

    ismail beni aradı randevu istedi.konusmak için gel abi dedim.
    İlk kendisi girdi konusmaya derdini anlattı ama hiç çalışanların sorunlarına değinmedi. hakemliğinden ilker ayci dan bahsetti. tek sorduğum soru 5. dönem tiste ne gibi eksiklikler var dedim. ismailin bana cevabı onu zamanı gelince konusuruz. ismail zamanı ne zaman zaman şimdi zaten dediğimde hiç bişe demeden gitti 🙂

    1

    4
  32. Teşekkürler Sefa Bey   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 14:02   - Cevap Yazın

    Gerçekten objektif davranıyorsunuz. Muhalefet ancak sizin gibi dürüst yayıncılık yapanlar sayesinde sesini duyurabiliyor. Tekrar teşekkür

    2

    1
    • kedidirkedi   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:01   - Cevap Yazın

      Sefa bey yıllardır çalışırken kendisi muhalefet olduğundan destek verir. 🙂

      0

      0
  33. BMİS   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 14:10   - Cevap Yazın

    Çelik İş’den çalışan hayrına birşey beklemeyin.Birleşik Metal’e gelin birlikle kazanın!

    2

    1
    • Eskiden   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 14:19   - Cevap Yazın

      Can can can balans balans balana

      1

      0
  34. kedidirkedi   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 14:59   - Cevap Yazın

    arkadaş ,
    mevcut şube yönetimi bugüne kadar neyin altına imza attıda bizi zarara uğrattı , bunun açıklamasını yapın eyvallah.Boş konuşup insanları saçma sapan vaatlerle kandırmamak lazım. DERE GEÇERKEN AT DEĞİŞMEZ.Bunu unutmayın.

    0

    10
    • Vallami   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:08   - Cevap Yazın

      Sikinti burda guvensizlik…mevcut yonetim hicbirsey yapmadi…zamlar belirsiz odenmesi gereken farklar odenmemis…yonetimden eser yok hangarlarda..e peki yarin bizi nasil savunacak. Dere geciliyorda atin bundan haberi yok.

      10

      0
  35. Badem Çalışkanhanım   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:46   - Cevap Yazın

    Sözünün eri bir arkadaşımızdır.

    1

    1
  36. Gardropfuat   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 15:48   - Cevap Yazın

    İsmail kardeşimi tebrik ediyorum.Dolap ismail sıfatını tamamen taşıyor

    1

    3
  37. A.S.M.T.S   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 16:36   - Cevap Yazın

    Şimdi şu İsmail için; “Yok hakemliği şöyleydi yok araba kiraladı yok İlker Bey le görüşecekti” falan dı filan dı gibi şeyler yazan arkadaşlara ; Ben İsmaili 4 senedir tanıyorum ve aynı ekip de beraber çalışıyoruz. Gayette samimiyiz. Ama şu 4 sene için de bi Allahın kulunu da görmedim ki gelip İsmaile hakemliğiyle araba kiralamasıyla ilgili laf söz etsin. Aksine “İsmail bize bilet ayarla,ismail bize forma ayarla,İsmail şu gün araba lazım ismail indirim yap” İki dakika delikanlı olun klavyelerini yediklerim. Yani şimdi İsmail aday oldu diyemi tüm bunlar. Yiyiyosa hadi buyrun hodri meydan. Aday olun haddiiii. G.t korkusu sarıyo dimi. Yani o dedikleriniz dün yoktu da şimdi İsmail aday olunca mı peydahlandı. Var ya herşeye müstehaksınız. Beter olun. Eminim ki yarın sözleşme dönemi en önde ağlayan siz olacaksınız. İki yüzlü sahtekarlar.

    8

    0
    • Gardropfuat   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 16:41   - Cevap Yazın

      İsmail bize sözleşmede ne alacakki

      0

      0
  38. aziz yıldırım   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 17:19   - Cevap Yazın

    sen dün geldin destek istedin.ilker aycidan destek aldım dedin şimdide arkamda kimse yok diyorsun. bay bay heppiniz ismail

    0

    0
  39. Eski toprak   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 17:48   - Cevap Yazın

    Nusret senmisin

    0

    0
  40. Iki hangar arasi   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 17:51   - Cevap Yazın

    Krall iyi yazmişsin.Bence bir de seni deneyelim.kaybedecek bir seyimiz yok.

    2

    0
  41. Kan değişimine ve İsmail’e destek   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 17:56   - Cevap Yazın

    İsmail le 3 yıldır bir fiil birlikte çalışmaktayım bu zamana kadar yaptığı her işte dürüst ve nitelikli iş yapmıştır . Kendisine kefilim be hakkında yapılan yukarda yazılmış olan saçma sapan alakasız iftiraların mevcut yönetimle çıkar ilişkisi olan veya birebir ordan birilerinin bu durumu hazmedemedikleri için yazdığını düşünmekteyim . Eğer hakkını arayan bir çalışansanız ve adam gibi temsil edilmek istiyorsanız elini taşın altına koyan bu arkadaşımızın yanında olalım . Saw bay2 adına ..

    3

    0
  42. Sadık   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 18:23   - Cevap Yazın

    Kan değişimimi kardeş ismail şimdiye kadar ne zaman taşın altına elini koyduki?? Çalışanlar için ne yaptı

    0

    0
  43. A.S.M.T.S   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 18:59   - Cevap Yazın

    Yahu şakamısınız siz ya. Allah aşkına düşünerek mi yazıyosunuz bunları. Yani şimdi sen mi koydun taşın altına elini. Sen me yaptın şimdiye kadar

    0

    0
  44. Mlg   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 19:32   - Cevap Yazın

    Atma mehmet atak din kardesiyiz.verme gazi isnaile

    1

    0
    • Clg   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 20:26   - Cevap Yazın

      Yok yok bence ayni nejdet aksacin yazisi akil hocalarindan biride o bence

      1

      0
    • Atma diyen arkadasa..   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 07:48   - Cevap Yazın

      Yukaridaki Yazi benim yazi degil…olsa herdaim imzam altindadir…sende o medeni cesaret varmi peki???bugune kadar arkamdan cok is ceviren gordum..relax alisigim..adam ol gel bunu yuzume soyle …telimide yerimide biliyorsun nasilsa

      0

      0
      • saw   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 20:02   - Cevap Yazın

        sayın atak her yerde olduğunuz gibi neden sutre gerisinden atış yapıyorsun her taşın altındasın uçuş ta kaçışta görev de kurs ta neden burada ön safta değilsin yok sa başka planların mı var.Keser döner sap döner ……………………. işimize bakalım başkalarını ateşe atmıyalım .Varsa gücün çık sende ön plana gazeteye makale yollamak kolay da arkasında durmak yürek ister.

        0

        0
  45. Destek   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 20:52   - Cevap Yazın

    Aday arkadaşı hiç tanımıyor olsam da,içimizden birinin cesaret edip aday olmasından ötürü seçimlerde destekleyeceğim.
    Şuandaki yönetimden memnun olmadığım için en azından bu arkadaş seçilirse belki bazı şeyleri değiştirebilir.

    0

    0
  46. dll   - Tarih: 8 Kasım 2017 - Saat 21:40   - Cevap Yazın

    delege olmayan çıksın kasıyor

    0

    1
  47. Abinizden tavsiye nasihat   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 00:16   - Cevap Yazın

    Ben bu yönetimi destekliyorum, burdan herkese söylerim ama yanlışı gördüğüm zaman satarım. Konu ekmeğim alın terim arkadaşımın hakkı oldu mu, babamı bile satarım, Bazılarının amacı ortalığı karıştırmak. Olmaz öyle şey. Elle tutulur şeylere bakın. Bazı insanları ikaz ediyorum. Bazı sessiz çoğunluğu çamurlaştırmayın, belden aşağıya nasıl inilir ozaman gorursunuz. Karıştırmayın ortalığı, amacınız karıştırmak. Çoluk çocukca muhalefet yapmayın Thy Teknik’deki iş barışını iyice zedelemeyin. teknisyene yani bize ne yönetim ne sendika ne ankara zarar veriyor teknisyene teknisyen zarar veriyor. Ben 31 senedir bu şirketteyim daha çoğunuz portakal bile değilken kimin sahtekar oldugunu az çok anlarım şuan sahada sahtekarlık sözleri dönmekte insanların yöneticilerin isimleri kullanılmakta yapmayın o insanlara da kendinizede şirketinizede binlerce arkadasınıza ve onların ailesine zarar vermeyin bu size yapılan bir abi nasihatıdır.

    1

    2
  48. Havacılık mezunu T.D.P için çözüm?   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 00:52   - Cevap Yazın

    Havacılık kökenli (Gövde motor, uçak teknolojisi mezunları) Teknik Destek Personeli olarak istihdam edildi. Bu konunun da gündeme gelmesini rica ediyoruz.

    1

    1
  49. B1   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 07:08   - Cevap Yazın

    Şu muhabbetleri yapan insanlarla çalışmaktan utanıyorum.. seviye sıfır , saygı sıfır… Yürüyün sanayi kafasında arkdaşlar.. Doldurun şirketi böyle insanlarla.. Okuyun şu yorumları yeter

    0

    0
  50. Anonim   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 09:22   - Cevap Yazın

    Camur at izi kalsin, yorum yapayim kenara cekileyim. Zihniyet hep ayni. Boyle devam edin , bravoo

    0

    0
  51. sonunda   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 09:28   - Cevap Yazın

    Atıp tutanlar kaçınız mevcut başkanı tanıyor? Hava iş zamanında sendikanın çalışmalarına bi bakın.Birde mevcut sendikamızın çalışmalarına(olmayan çalışmlar) bir bakın.Aidatlar kesilirken aglayın bol bol ama devam edin mevcut yonetıcıyı desteklemeye.Şuan adayınız yok kımı ne için destekledıgınızı dahi bilmiyıorsunuz.Yorum yapmaya devam edin atı alan ankaraya geçsin sizde arkasından su için.mevcut adaydan kımse bır çalısma bir adım bir selam gormedi.
    Yeni baskan adayı olan arkadas boyun egmeye devam edecem yazmamıs şirkette isyan cıkaracam da dememiş.Çalışan ve işveren arasında güvenli bir köprü oluşturacagını beyan etmiş.
    eskı başkanın yuzu gormedıkkı ıkı kelam lafını duysak dınlesek.Hayalı bır yonetıcımız var medet beklıyoruz.
    Yenı aday arkadas umarım basarılı olur

    1

    0
    • sonundaya   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 10:15   - Cevap Yazın

      arkadaşım sendika çalışanla işveren arasında bir köprü değildir. 🙂 sendika taraftır. işçinin tarafıdır.bunu böyle bilesin

      1

      0
      • Sendika   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 11:17   - Cevap Yazın

        Şirket kârı, sendika işciyi düşünür yoksa kimse sizin hakkınızı aramaz, köpek gibi çalışırsınız…

        0

        0
      • sonunda   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 12:33   - Cevap Yazın

        he he . Şu anki mevcut sendika ne tarafta?

        0

        0
  52. bafetimbi GOMİS   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 09:38   - Cevap Yazın

    Arkadaşlar gelin birlik olalım 🙂

    0

    0
  53. sol bek   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 09:39   - Cevap Yazın

    arkadaşlar çare DROGBA

    0

    0
  54. SAW   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 12:34   - Cevap Yazın

    Arkadaşlar burada sıkıntılarınızı yazın aday olan arkadaş çözüp çözemeyeceğini belirtsin. Altta telefon numarası yazıyor. Azıcık delikanlı olan arasın İsmail kimsin necisin desin. Güven alamayan desteklemez. Sendika başkanın şakşakcılığını yapmayın. Tek adaylı seçime hayır.

    1

    0
  55. ahl eski mng   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 13:17   - Cevap Yazın

    İsmail i eskiden beri tanırım. Verdiği sözü tutan sonuna kadar sözünün arkasında olan bi arkadaşımız. Kendisi şube başkanlığına adaylık cesaretini göstermiş ve aday olmuş.Bu nedenlede arkasından atıp tutmaya başlamışlar.Çünkü bunlar haktan hukuktan anlamaz. Rakip birisi olursa hemen çamur atmayı bilirler. Bu kadar korkmayın. Kendisine başarılar diliyorum.

    3

    0
  56. Dolap İsmail   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 15:08   - Cevap Yazın

    Arkadaşlar, yıllardır İsmail I tanıdığini söyleyen,aynı iş yerinde beraber çalıştığını söyleyen arkadaşlar,çıkarlarından ödün vermeyen arkadaslar; İsmail bugun kendi yararına ne yapmış ki ,bu çocuğu iyilik timsali gibi göstermeye çalışan bir kaç yardakcisi insanları kandırmayın ,bu adamın geçmişini herkes biliyor. Kendisine bile yararı olmamış biri. Söylediklerinin yüzde 90 inin yalan olduğunu biliyorsunuz. Yapmayın insanların aklıyla dalga geçmeyin ,bu da vebaldir.

    1

    2
  57. Braveheart   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 15:32   - Cevap Yazın

    Çok cesurca ve girişimci bir hareket.destek gördüğü taktirde güzel şeyler başaracaksın kardeşim.

    0

    0
  58. verin gazı   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 16:31   - Cevap Yazın

    verin gazıııııı verinnn

    0

    0
  59. ORTADAN   - Tarih: 9 Kasım 2017 - Saat 18:06   - Cevap Yazın

    Sendikacılığı bilmek lazım neyin ne olduğunu bilmek lazım vebali büyüktür. bilmek lazım ne hakemlik yapmaya nede nede rentacar cılık yapmaya benzemez.çok dalda oynayana cambaz derler. Çünki daha sendikanın ve hatta şube nin ne olduğunu ne yapabileceğini sınırlarının ne olduğunu bilmeyen kişilerle yola devam etmek hepimize zarar getirir.Hele bu şekilde bir çıkışla.Ne tabanın var ne söylemin var ne tecrüben ama bu sana bir tecrüne olmuştur ki bir daha kimsenin gazı ile gemiye binmezsin.Yanlış söylemler isimler dikkat Çeker ama herkez duyar sonra adama neoluyor orada derler.Neyse sözün kısası düşünce iyi oluşum orta sonuç kötü.Zaten hepsi mükemmel değil de iyi olsaydı başarıya yürünürdü.Sen çıktığın yolda yol arkadaşlarına ve akıl hoçalarına dikkat et yanlışın başı burada.Başkasının kayığına bin ama küreğini çekme.Alet olma.İnşallah bu yaşananlardan ders alanlar olmuştur.Heeee bir daha sen sen ol kendi adın ve telefonun ile ortaya çıkma bir anda ortada kalırsın ADAMA DON KİŞOT derler bunuda unutma.

    2

    5
  60. ortadan kardeş   - Tarih: 10 Kasım 2017 - Saat 06:46   - Cevap Yazın

    Biz Ferhan a sendikacılığı yapar diye güvendik bizi basamak gibi kullandı Ankaraya yerkleşti. Sen yazvuz a ne ara güvendin 🙂 adam emekli olacak hem sendikadan da para alma peşinde bugüne kadar sahada kendini gösterememiş bir başkan seni ne derece önemser.Ayrıca atama ile geldiler Kim atadı Kimin adamı bunu iyi anla ;)hata talta gibi paraları hiç olan emekleri hiç olan arkadaşlara sorunuz siz yavuz u. ismaile çamur atmadan önce.

    2

    0
    • fan pörsi   - Tarih: 10 Kasım 2017 - Saat 09:47   - Cevap Yazın

      kardeş kimseye çamur atmıyoruz sen atıyorsun yavuz güverin yeri yurdu belli parası heba olduğunu düşünen adam gelir alır parasını yada hesabını yavuz güvere sorar. ve aklıma geldi hep hata talta olayını sorguluyorsunuz ama hiç mağdur olanı görmedim bir Allahın kulu mağdurum diye yazmadı. 🙂

      2

      1
      • hata   - Tarih: 10 Kasım 2017 - Saat 11:59   - Cevap Yazın

        Hata sınavlarından dolayı yetkisi alınanlar… Ben mağdurum.

        0

        2
        • hata ya   - Tarih: 10 Kasım 2017 - Saat 12:09   - Cevap Yazın

          gel sendikaya ara hakkını buradan yazması kolay 🙂

          0

          0
  61. çlk   - Tarih: 10 Kasım 2017 - Saat 12:05   - Cevap Yazın

    Mevcut şube başkanı bugüne kadar ne yapmışta bundan sonra ne yapacak. Ferhan isimli şahısda sayenizde Ankara da keyfi yerinde. Ama bu insanların ahı çıkar birgün. İsmail onlar gibi olmayacak gibi görüyorum.

    1

    1
  62. :)   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 01:05   - Cevap Yazın

    son 3 senede alabildiğiniz zam 7.94, bu kafayla önümüzdeki 3 yılda da bi %7 alıp asgari ücret seviyesinde yaşamaya, aynı işi yaptığınız insanları kötüleyip, boş beleş yatıp sizin aidatlarınızla A6ya binen, koruma tutan insanlara yardakçılık edersiniz.

    3

    0
  63. A.S.M.T.S   - Tarih: 14 Kasım 2017 - Saat 02:04   - Cevap Yazın

    ŞU kendine FAN PÖRSİ diye isim yazan arkadaş;Ben HATA mağduruyum. 2500 euro’m TALTA sayesinde ve özellikle Atanmış Başkan Yavuz GÜVER sayesinde duman oldu gitti. Ne geçti elime ???? Sadece bir kaç kağıt parçası. Hani sen Yavuz Güverin yeri yurdu belli diyorsun yaaaa !!!! Gittim ben yanına hiç bir şeyi kabül etmedi. Gözümün içine baka bakaa yalan söyledi. Havadan civadan birşeyler sıraladı geçiştirdi. Ama bende bizim gibi mağdur olan çoğu kişide biliyor ki HATA nın Türkiye de patlamasının sebeplerinden biri de Yavuz Güver dir. Dediğin gibi para mı istedim ama alamadım. Şimdi buradan yüksek sesle bağıra bağıra söylüyorum; YAVUZ GÜVER i SAVUNUYORSAN GİT ONA DEKİ; BEN HAKKIMI HELAL ETMİYORUM KURUŞU DAHİ GEÇMİŞ SE BOĞAZINDA ZEHİR ZIKKIM OLSUN. BEN ÇOLUĞUMUN ÇOCUĞUMUN RIZKINDAN KESTİM ORAYA PARA VERDİM. VE HALA ONUN CEREMESİNİ ÇEKİYORUM. KİMSENİN AİLE Sİ KİMSENİN ÇOCUĞU BENİMKİLERDEN DAHA KIYMETLİ DEĞİL. O YÜZDEN BEN NE SIKINTI YAŞAMIŞSAM,BAŞTA TALTA VE YAVUZ GÜVER DE AYNI SIKINTILARI YAŞASIN. Hadi biraz vicdan varsa söylüyorum; HAKSIZLIK VE ZALİMLİK KARŞISIN DA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR. BUNA DESTEK VERENDE ONLARDANDIR. O yüzden lafınızı ölçün konuşun. Doğrudan ve Hak tan ayrılmayın.

    2

    0