KANSER HASTASI KAPTANI ŞİRKETİ İCRAYA VERDİ

KANSER HASTASI KAPTANI ŞİRKETİ İCRAYA VERDİ

Değerli okurlarımız; Airlinehaber’in kuruluş amacının,sektörümüzdeki şirketlerin ve çalışanların sorunlarına yönelik olduğunu bir çok kere tekrarladık. Bu mesajı alanlar sorunları iletmeye devam ediyorlar. İşte yine bir kaptanımızın serzenişine şahit olacaksınız. Lisans kaybı ile ilgili bilgi sahibi olanların yorumlarını bekliyoruz.

Sayın Sefa İnan,
Yalaşık 25 yıl sivil havacılığın çeşitli şirketlerinde görev yaptım. Sektörde 2001 senesinde kaptan oldum. 22.09.2014 tarihinde ACT Havayollarına girdim. Sağlık sorunlarım nedeniyle 2017 senesinin haziran ayında girdiğim periyodik muayenede ” UÇUŞA ELVERİŞLİ DEĞİLDİR “ raporu verildi aynı rapor temmuz ayında SHGM onaylaması ile yürürlüğe girdi. Sağlık nedeniyle uçuculuk vasfımı kaybetmiş olmam dolayısıyla şirket doğal olarak beni işten çıkarttı. Sağlık nedeniyle işten çıkmam dolayısıyla sözleşmemdeki LİSANS KAYBI SİGORTASI gereği hakklarımı talep ettiğimde, konunun yurtdışındaki sigorta şirketi ile ilgili olduğunu söylediler, benim ile ilgili lisans kaybı sigortası şirketi ile yapılan yazışmaları bana göstermediler bile.  Ancak biz şirkete girdikten sonra, lisans kaybı sigortası için ödenen pirimlerden tasarruf etmek amacıyla pirimlerin düşürülmesi gündeme gelmiş ve şirket 60 yaş ve üstü pilotlar için ” 65 yaşına kadar en az pirimin ödenmesini ve sadece uçuşta olabilecek kazalar dolayısıyla lisans kaybı teminatını lisans kaybı sigortası yapan şirketten istemiş ve sigortaları bu şekilde tanzim ederek SAĞLIK konusundaki teminat şirketteki pilotlara danışmadan kaldırılmıştır.” Konu Yavuz Çizmeci beye aktarıldığında Yavuz beyin ifadesi ” Bu konuya şahit olan Kaptan arkadaşım var ve istendiğinde şahitlik yapabileceğini söylüyor ” şirkette 7-8 tane 60 yaşını geçen kaptan var bunlardan taş çatlasa bir iki tanesi sağlık sebebi ile ayrılır onların paralarını şirket olarak biz veririz şeklinde.
Şimdi bu konuya, daha sonra dönmek kaydıyla biraz ara vererek Eğitim Masrafları için alınan SENETTEN bahsetmeliyim sonra buraya döneceğim.
Aslında Eğitim masrafları konusunda alınan bu senet diğer şirketlerin de yaptığı bir uygulama. Netice olarak yapılan eğitim masrafı çok fazla pilotların sözleşme zamanlarından önce şirketten ayrılmalarının bir miktar önüne geçmek amaçlı olarak bu senet alınıyor. Çalışma şekli de şöyle, senet üzerindeki miktar kaç sene ( Ay ) sözleşme yapmış iseniz ona bölünüyor ay bazında çıkan miktar çalıştığınız süre ile çarpılıyor şayet erken ayrılmış iseniz çalışmadığınız zaman kadar kısmını sizden isteniyor.
ACT Havayollarnın bu senet için uygulaması da aynı ancak benim gibi kızdıkları kişiler için bu senedin tamamını kanuni boşluklardan istifade ederek İCRA’ya BORÇ senedi olarak veriyorlar, bana da bunu yaptılar ve banka hesaplarıma, arabama vs tedbir koydular ne arabama binebiliyorum ne de paramı harcayabiliyorum elim ayağım bağlandı, eşimin ve evlatlarımın haklarına el uzatıldı. Şirketin üs yöneticileri Genel Md. Celal Karabaş, Uçuş İşletme Md.ü Birol Bozdemir, Eğitim Md.ü Taner Gökbul ve Baş Pilot Naci Akbaş süt dökmüş kedi gibi sus pus oturuyorlar oysa bu senetler imzalatılırken hepsinin ortak söylediği bunun Eğitim Masrafları için olduğu şeklindeydi hala da şirkete yeni girenlere öyle söylüyorlar.
Benim suçum,  başa lisans kaybına konusuna dönersek; aslında ben şirketten ayrılıyorum başka bir şirkete gidiyorum demedim sağlık nedeniyle uçuştan ayrıldığım için şirket beni işten çıkarttı.

2011 senesinde görmüş olduğum KANSER tedavisindeki bir takım yan etkilerin tekrar nüksetmesinden kaynaklı problemler dolayısıyla sağlam raporu verilmedi,  lisans kaybı sigortası dahil tüm alacaklarımın ödenmemesi durumunda hakkımı adli yargıda ararken aynı zamanda uçuş emniyetini ilgilendiren elimdeki tüm belge ve bilgileri ilgili kuruluşlara vereceğimi söylemiş olmam. Bizi tehdit ediyorsun diyerek bu Eğitim Senedine borç senedi gibi işlem yaptılar. Hakkımı alana kadar bu girişimlere devam edeceğimin bilinmesini isterim.
Saygılarımla.

Abdurrahman Anıkyöş
Emekli Kaptan Pilot

Yapılan Yorum Sayısı (45)

  1. kpt   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 13:27   - Cevap Yazın

    Yavuz bey bu vukuatları bitmeyen patron. Lisans kaybı sigortası bunun için var. Kaptan işten ayrılmamış. Sağlık Raporunu alamamış. O halde ilgili sigortanın mağduriyeti önlemesi lazım. Burada düşünülecek olan gerçekten sigorta yaptırtıldımı

    12

    1
  2. Yazık   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 13:30   - Cevap Yazın

    Sigorta yaptırtılmamıştır. Yoksa neden problem yapsın ki.ACT bu nede olsa. Malum şirket

    8

    1
  3. Anıkyöş kaptan   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 13:40   - Cevap Yazın

    O belgeleri verin medyaya görsünler uçuş emniyetini. THY bile kaçtı bunlardan. Yavuz bu herkes tanır nasıl biri olduğunu.

    10

    1
    • Anıkyöş   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 14:11   - Cevap Yazın

      Belgeleri SHGM’lüğüne verdim henüz bir işlem yok. Oysa belgeler o kadar net ki. Bekliyoruz.

      11

      2
  4. Bir pilot   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 13:41   - Cevap Yazın

    64 yaşına kadar uçuruluyorsa neden 60 yaş sonrasında sağlık sigorta kapsamından çıkarılıyor ….. Araştırılmalı

    11

    1
    • Aviation   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 13:46   - Cevap Yazın

      Belli ki sigorta yaptırılmamış. Bir kaç kişide sorun olursa biz öderiz diye atlatılmış iş ciddiye binince kirli çamaşırlar ortaya dökülmüş

      12

      1
  5. Anıkyöş   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 13:52   - Cevap Yazın

    Hakkınızı arıyorsanız başınız belada. Evime, iki arabama ve banka hesaplarıma el koydular. Ne tahsilat yapıyorlar ne tedbiri kaldırıyorlar. Herhalde burnumuzu sürterek ölmemizi bekliyorlar.

    9

    1
  6. Cpt   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 13:54   - Cevap Yazın

    Türkiye havacılığı bir türlü kurtulamadı Yavuz beyden. Bu kaçıncı vukuat. Isparta kazasını unutmayalım. İyi ki yolcu uçakları yok. Bildiğin korsan şirket

    7

    1
  7. SHGM   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 14:08   - Cevap Yazın

    Bu kurum uyuyor mu. Kaptana sahip çıksanıza elinde ne varsa getir desenize. Bu nasıl otorite illa ki yine yeni bir kaza yapılması mı bekleniyor

    9

    2
  8. Karakelle   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 15:12   - Cevap Yazın

    Şirketi ve konuyu yakından bilen birisi olarak ; Anıkyöş kaptanın sevilmemesinin tek sebebi işini layıkıyla yapmış olmasıdır. İsmi geçen diğer şahıslar, Yavuz Çizmeci’nin önünde kelimenin tam anlamıyla esas duruşa geçen, odasına girerken topuk selamı veren ve ‘emredersin komutanım’ diye hitab eden zavallılardır. Kendileri gibi olanları severler. 23-24 saat mesai yapan, NO-GO uçakları uçuranlar en iyi adamlarıdır. Bunların kitap okumasına bile gerek yoktur, her simülatörleri başarıyla geçerler, uçağı çaksalar bile. Ve bu zavallılar insanları kandıracakları zaman hemen her zaman ‘biz asker adamlarız, bize güvenmiyor musun?’ diyerek insanları manipüle etmeye çalışırlar. Sen duruşunu bozma Anıkyöş kaptanım, zalim ancak kendi kuyusunu kazar.

    19

    3
  9. *_*   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 15:16   - Cevap Yazın

    Havaciligin Jet FADILI: Yavuz Cizmeci

    6

    1
  10. Akkelle   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 15:51   - Cevap Yazın

    Anıkyöş kaptanı insanlık ve çalışma disiplini konusunda iyi bilen birisi olarak kesinlikle ve tam destek arkasındayım. (Malesef) ACT’yi de yakından tanıyorum. Başında, çalışanını çalışan değil, yolunacak tavuk gibi görüp, kendi açılarından istedikleri zaman çalışanın sözleşmedeki haklarını hukuki anlamda hiçbir geçerliliği olmayan bir Email ile kesebileceklerini zanneden bir idareci grubu. İdareci diyorum, çünkü olayları sadece patronun istediği yönde gitmesini sağlama arzusuyla, yöneticilik vasfı olmayıp, kendi benliklerini ve saygınlıklarını kaybetmiş birileri olarak, idare etmeye çalışırlar. Eğitimlerde herkes on numara beş yıldız, ama gerçekte içler acısı bir tablo ve Türk sivil havacılığının yüz karası şirket (kurumsallık yok çünkü). İllegal yapmaya kalkıştıkları ve kendi kimya gruplarından olan pilotlarla bazen de gerçekleştirdikleri uçuş ve projelerini anlatmaya kalkışılsa, kitap yazarı olunur.
    Anıkyöş kaptanın başına gelenler, herkesin ve özellikle “idarecilerin” de başlarına gelebilir o şirkette, ama hiçbiri bunu aklından geçirmediği gibi, kendi başlarına gelmesi durumunda patronun da kendilerini güzel bir şekilde idare edeceği akıllarından geçmiyor sanırım.

    Anıkyöş kaptan; Allah haklının yanındadır daima. Bizlerde arkandayız.

    Bir dost …

    14

    2
  11. Tasarrufçu   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 15:59   - Cevap Yazın

    Sonuna kadar arkandayız

    6

    0
  12. Av.Bedirhan GÜVEN   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 16:47   - Cevap Yazın

    Kaptanım cok gecmis olsun yasadiginiz hastalik ucustan olmaniz ve bahse konu sirketin yasattiklarindan dolayi üzüntumu dile getirmek isterim hukuki ve idari mercilerde hak arayisinizda basarliar dilerim.

    5

    1
  13. Cicek   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 17:32   - Cevap Yazın

    Ne kadar insanlıktan uzak bir duruş. Yazıklar olsun bu mükemmel pilota bunu yaşatanlara!

    11

    0
  14. Kul hakki.   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 19:13   - Cevap Yazın

    Hocam geçmiş olsun. Yanindayiz .
    Adli idari ne varsa yanindayiz. Haklar ödenecek.
    Kul hakini yiyen bir yönetim bir gün hesabini verecektir.

    4

    0
  15. Tak tak   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 19:16   - Cevap Yazın

    Kaptanimhem avukat hem kaptan olarak davaniza yardimci olurum isterseniz sadece evet deyin size ulasirim selamlar

    6

    0
  16. Tak tak 1   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 19:16   - Cevap Yazın

    Kaptanimhem avukat hem kaptan olarak davaniza yardimci olurum isterseniz sadece evet deyin size ulasirim selamlar

    1

    0
  17. Zzzzz   - Tarih: 27 Ekim 2017 - Saat 19:17   - Cevap Yazın

    Kaptanim hem avukat hem kaptan olarak davaniza yardimci olurum isterseniz sadece evet deyin size ulasirim selamlar mail adresinizi paylasin ulasayim

    2

    4
  18. Pilot adayı   - Tarih: 28 Ekim 2017 - Saat 00:01   - Cevap Yazın

    Anıkyöş kpt bu ne para hırsı böyle, doymadın mı? Git torununu sev, Yeni gelen biz pilotlara da yer açılsın.

    1

    15
    • Anonim   - Tarih: 29 Ekim 2017 - Saat 11:28   - Cevap Yazın

      Aday sen ne vakit büyüdünde yorum yapıyorsun.

      2

      0
    • Em.Kpt   - Tarih: 29 Ekim 2017 - Saat 12:31   - Cevap Yazın

      Aynı şeylerin senin başına da geleceğini unutma. Bu zihniyetle gidersen iyi bir pilot olamazsın

      2

      0
  19. Turgut Kulaçoğlu   - Tarih: 28 Ekim 2017 - Saat 01:02   - Cevap Yazın

    Adını bile yazmayan bu saygısız aday; umarım kokpit kapısının hep dışını görürsün.

    8

    0
  20. Anıkyöş   - Tarih: 28 Ekim 2017 - Saat 01:18   - Cevap Yazın

    Pilot adayı diye yazan zavallı şirket tetikçisi. Beni tanıdığın çok belli sana görev verenlerden izin al da adını da yaz. Hadi bekliyorum …

    9

    0
    • Karakelle   - Tarih: 28 Ekim 2017 - Saat 12:18   - Cevap Yazın

      Kaptanım böylelerinin önüne kemik atarlar gider öz babasını bile satar (kim olduğunu biliyorsa). Bu sektör bunlardan çok çekti malesef.

      5

      0
  21. Cicek   - Tarih: 28 Ekim 2017 - Saat 23:38   - Cevap Yazın

    Pilot adayı lütfen aday olarak kal, pilot olma. Bu kadar empatiden ve merhametten yoksunu birine havada da karada da can emanet edilmez çünkü. O hakkında konuştuğun insan altın yüreklidir, torununu da sever, çocuğunu da hatta tüm ailesini. Sen o kısmı dert etme.Bu büyük haksızlık çözülmediği sürece, dişiyle tırnağıyla çalışıp kazandığı, hakkı olan parasına ve mülküne konulan haciz varken torunuma, çocuğuma, aileme nasıl bakarım diye endişe ettiği için bu çabası. Ama tabiki vicdan, terbiye ve empati yoksunu olunca bu çıkarımı yapmak imkansız oluyor.

    6

    1
  22. Eskihostes   - Tarih: 29 Ekim 2017 - Saat 12:01   - Cevap Yazın

    Aynisini atlasjette yapmisti.hastalanan kaptani isten apar topar cikardi..

    1

    0
  23. Ferit Yılmazok   - Tarih: 29 Ekim 2017 - Saat 13:07   - Cevap Yazın

    Anık !..Öncelikle geçmiş olsun.Duymamıştım .Dolayısıyla seni aramadım.Mevcut durumda seni çok iyi anlıyorum.Sektör yalakalar tarafından bu duruma getirilmiştir kanısındayım.Yeni yalakaların da yolda olduğunu ,adayın ifadesinden anlıyoruz. Mevcut ve geçmiş yalakalar önce vicdanlarına bir danışsınlar( Tabii varsa ) Vicdan her koşulda doğruyu söyleyeceği için; bröve takmakla,kaptan olmakla,paraya tapmakla ; Ömür boyu, Şovalye mesleği mensubu . olamayacaklarını kendi vicdanlarının sesinden duyacaklardır.Anık !.. sana tüm içtenliğimle şifa diliyorum.Kal sağlıcakla.

    1

    0
    • Anıkyöş   - Tarih: 29 Ekim 2017 - Saat 13:43   - Cevap Yazın

      Yılmazok Kaptanım çok teşekkür ederim ….

      0

      0
  24. Ragip Üttü   - Tarih: 29 Ekim 2017 - Saat 23:33   - Cevap Yazın

    Sn ANIYOR ACİL ŞİFALAR DİLERİM DUALARIMIZ SIZINLE

    1

    0
  25. ACT Çalışanı   - Tarih: 30 Ekim 2017 - Saat 09:36   - Cevap Yazın

    Kaptanımıza acil şifalar dilerim, haklı ise de hakkını araması ve kazanması dileğimdir. Fakat kendi sıkıntılarını yada kuyruk acılarını hep bu tür olayları bekleyip dile getirenler, etrafında yalakalık yapıp, patron ile konuştum diye ekip odalarında hava atıp şimdi “zavallılar” yazanlar, bence asıl zavallı sizsiniz.
    Güvenli uçuşlar dilerim.

    1

    1
  26. ACT Çalışanı   - Tarih: 30 Ekim 2017 - Saat 11:11   - Cevap Yazın

    Sn. Anıkyöş kpt . kurnazlık yapıp çalışıp para kazanacağına kendisi eski durumu ile aynı iken kendine “Uçuşa Elverişsiz Raporu” almıştır. Şirkette sorunlu kişiliği ile sorunlar yaratmış ve şirketin kendisi ile yollarını ayıracağını anladıktan sonra bu yola başvurmuştur. İnsan hak ettiği gibi yaşar. Sn. Yavuz bey hasta olanlara senelerce maaş ödemiş , her durumda her çalışanına yardımcı olan bir kişidir.

    1

    1
    • ACT ÇALISANINA   - Tarih: 30 Ekim 2017 - Saat 11:20   - Cevap Yazın

      Vay yalaka vayyyyy…hadi bakalım yavuz abin seni görecektir. Ancak Yavuz beye sakın ola ki güvenmeyesin aynı duruma düştüğünde ne yapacağını şaşırırsın

      0

      0
    • Biraz daha   - Tarih: 30 Ekim 2017 - Saat 13:23   - Cevap Yazın

      Biraz daha yağ çek belki yerini korursun ….

      1

      0
    • Sağlık raporu   - Tarih: 31 Ekim 2017 - Saat 05:39   - Cevap Yazın

      Biraz da yakıt kaçağı olan uçakla, eksozu hasarlı uçakla nasıl uçtuğunuzu anlat da herkez bilgilensin … hadi

      0

      0
    • Hahhah   - Tarih: 3 Kasım 2017 - Saat 06:45   - Cevap Yazın

      ACTçalışanı hadi bu güzel haberi patronuna önce sen söyle …. hahaha

      1

      0
    • ACT ÇALIŞANINA ...... Bir de bu yazıyı oku Cumhuriyet gazetesi 11.11.2017   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 11:07   - Cevap Yazın

      Yavuz Çizmeci : Adı çok sayıda uçak kazasıyla anılan Sultan Havayolları ve Focus Havayolları’nın kurucusu Yavuz Çizmeci, Appleby belgelerine göre, ACT Havayolları üzerinden off-shore şirket almış. Bu şirketin ortaklarından biri de adı Babek Zencani ile anılan, Onur Air’in eski sahibi Hamit Cankut Bagana. Çizmeci’ye ait uçaklardan biri 2007’de Isparta’da düşmüş, Çizmeci yaşanan bu kaza nedeniyle 11 yıl 8 ay hapis cezası almıştı. Bir diğer uçak kazası bu yıl Bişkek’te yaşandı. Düşen uçak ACT Havayolları’na aitti. ACT’nin önce Çizmeci’ye ait olduğu iddia edilse de şirket daha sonra açıklama yaparak bunu yalanladı. Ancak kime ait olduğu açıklamada yer almadı.

      0

      0
  27. Kpt. X   - Tarih: 30 Ekim 2017 - Saat 13:48   - Cevap Yazın

    Act çalışanına, hemşerim belli ki yönetimdensin de, rapor alırken herhalde sen de Anıkyöş’ün yanındaydın.

    2

    0
  28. Anıkyöş Abi   - Tarih: 1 Kasım 2017 - Saat 16:39   - Cevap Yazın

    Anıkyöş abi iyi adamdır. Pegasus tan tanırım kendisini. İşini iyi yapar, riske girmez. Uçuş olursa olur olmaz olmaz. Hokkabazlık aramaz.
    Bütün bu olanı biteni biraz geç de olsa okudum. Abim için çok üzüldüm. Türkiye’de havacılık gerçekten rezil durumda. Yalakalar heryerde maalesef.
    Diyelim ki Abdurrahman Anıkyöş kötü bir adam ve hata yaptı, peki dostlar buadamın hakkı olan Lisans Kaybı ödemeleri hangi hukuka uyularak ödenmemiş. Abi biz çalışanız biz. KAzandığımız maaşla zengin olma şansımız zaten yok. Alacağın bir ev bir yazlık bir araba, sonra hoop ömür bitti gitti. Verin insanların haklarını, yazıktır ayıptır günahtır. Dün birlikte çalıştığınız arkadaşınızın arkasından da atıp tutmayın. Şerefinize haysiyetinize küfür ettirmeyin. Abdurrahman Abi, sana da acil şifalar , kucak dolusu sevgiler.
    Teknisyen

    3

    0
  29. Anıkyöş Kaptan   - Tarih: 2 Kasım 2017 - Saat 19:15   - Cevap Yazın

    Sevgili Dostlarım,
    Gerçeklerin er ya da geç ortaya çıkmak gibi bir huyları vardır. Siz bulunduğunuz yere hak ettiğiniz için gelmişseniz sorun yok, birilerine KOMUTANIM diyerek oralarda gelmiş, beyin ve vicdanınızı bulunduğunuz makamlar ve para uğruna kiraya vermişseniz probleminiz oldukça çok.
    Hakkımda açılan icra davası bugün sonuçlandı, mahke beni haklı buldu. Ellerindeki son kozu kullananlar bakalım bundan sonra ne yapacak ve melektaşlarının yüzüne nasıl bakacaklar.
    Sefa İnan bey başta olmak üzere bana yardımcı olan, destek veren ve durumumu sosyal medyada paylaşan herkese çok çok teşekkür ederim. Sağolun.

    4

    0
  30. Haber   - Tarih: 3 Kasım 2017 - Saat 06:43   - Cevap Yazın

    Acaba bu müjdeli haberi Yavuz Beye kim verecek ……

    1

    0
  31. NUSRET ERTÜRK   - Tarih: 6 Kasım 2017 - Saat 12:15   - Cevap Yazın

    SEVGİLİ APO RAHATSIZLIĞINI YENİ ÖĞRENDİM SAĞLIĞINA KAVUŞMAN HERŞEYDEN ÖNEMLİ ŞİFA DİLİYORUM. YILLARDIR SENİ DÜRÜST ÇALIŞKAN VE ADAM OLARAK TANIDIM …. SÖZÜM SADECE ŞİRKETİNDE YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞAN ESKİ SINIF ARKADAŞIMA :::: ADİL VE AHLAKA UYGUN DAVRANMANI BEKLİYORUM ,TÜM CAMİA EĞİTİM SENETLERİNİN NİÇİN VE NE ŞARTTA ALINDIĞINI BİLİR , BU SENETLER ÜZERİNDEN HACİZİ BU ŞARTLARDA BAŞLATMAK ADİL VE AHLAKLI GİBİ GÖZÜKMÜYOR… LÜTFEN DAVAYI GERİ ÇEKİN Kİ MESLEKTAŞIMIZ BİRAZ NEFES ALSIN ve SİZLERDE EMEKLİ OLUNCA KARŞILAŞTIĞINIZ ADAMLARDAN SELAM ALABİLİN…

    1

    0
  32. Anıkyöş   - Tarih: 6 Kasım 2017 - Saat 18:39   - Cevap Yazın

    Ertürk Kaptanım,
    Çok teşekkür ederim. Şirket davayı çekmedi ancak ben davayı kazandım. Dediğiniz gibi adil davranılmadı. Sağolun.

    0

    0
  33. Karakelle   - Tarih: 7 Kasım 2017 - Saat 18:12   - Cevap Yazın

    Zavallısınız da o yüzden zavallı diyoruz. Toplama kampı gibi. ‘Yavuz bey benim babammm’ diyen orda mı? Orda. Zırnık ingilizce konuşamayan en az 5 kaptan var mı? Var. Kitap, döküman okumayanlar? Daha uçağın limitlerini bilmeyenler? Dolu, üstelik hoca bunlar. Alkol problemi olanlar? Kaptanı FO’su bir sürü. Kişilik problemleri yüzünden bütün şirketlerden tek tek kavgalı ayrılmış psikopat? Orda, bi de hava atar patronla konuştum diye. Sanırsın vahiy inmiş tepesine. Daha sayarım da burda yer yetmez. Bu arada kişiliği ve uçuşuyla son derece düzgün adamlar yok değil, onları tenzih ediyorum. Onlar da malesef ne yönetime alınıyorlar ne de kıymetleri biliniyor. Denklem basit: Yavuz’a yarandığın kadar değerin var. Bu da seni zavallı yapıyor.

    2

    0
  34. Karakellenin arkadaşı ....   - Tarih: 7 Kasım 2017 - Saat 19:42   - Cevap Yazın

    Biraz da ben devam edeyim.
    Şirkette CAT II hassas yaklaşma değildir diyen bir uçuş baş öğretmeni ! var mı evet var. Kalkışta LNAV, VNAV set etmeyi unuttuğu için anormal duruma giren ( LNAV yok ise 400 feet te HDG moda, 1500 feet te VNAV yok ise VS moda otamatik geçildiğini bilmeyip ki bunlar basic bilgiler ) öğretmen ve de üst düzey yönetici var mı evet var. Düşük görüş limitleri altında Bişkek’ten kalkış yapan diğer bir yönetici kaptanınız var mı evet var. Almaty’den kar yağışı ve buzlanma şartlarında de-ice yaptırmadan kalkış yapan kaptanınız var mı evet var. Uçaktaki mevcut tek tuvalet de arızalı iken JED-JNB uçuşunu yapan kaptanınız var mı evet var. SIM’de sarhoş olduğu için istifra edeip sızan öğretmen kaptanınız var mı evet var …. Bir de birilerine zavallı diyorsunuz …. Hepsini ben de yazmadım belki başkaları devam etmek isteyen olur …..

    1

    0