HAVA İŞ GENEL KURULUNDA SÜRPRİZ GELİŞME

HAVA İŞ GENEL KURULUNDA SÜRPRİZ GELİŞME

Tarafımıza son gelen duyumlara göre sendika aidatının %2 ye çıkartılmış olduğu belirtildi. Biraz önce yapılan bu zam delegelerin bir çoğu tarafından kınanmasına rağmen oy çokluğu ile geçti.

Wyndham Grand Otelde devam eden Hava İş Genel Kurulunda şok bir karar alındı.Genel Merkez yönetim Kurulunun tüzük değişikliği teklifi kamyoncu delegelerin desteği ile kabul edildi. Böylece THY çalışanlarının ücretlerinden % 1 olarak kesilen Hava İş üyelik aidatı % 100 artırılarak % 2 oranına çıkartıldı. Bu değişiklikten sonra önümüzdeki 4 yılda 72 milyon TL aidat toplamayı planlayan Hava İş yönetiminin elde edeceği aidat geliri 144 milyon liraya çıkacak.
Genel Kurulda Zeytin Dalı grubunun verdiği “aidatların % 1 oranından  % 0,5 oranına” yani yarıya düşürülmesine ilişkin tüzük değişikliği önerisi ise reddedildi.
SON GELİŞME: Genel kuruldaki bazı delegelerin tepkisinden sonra Hava İş yönetimi geri adım atarak aidatı %1,5 a düşmesi için tekrar oylama yapılmasını istemiş.  Tarafımıza haber ileten arkadaşlar aynı konuda iki oylama yapmanın yanlışlığını ifade etmekle birlikte bu delege yapısının %1,5 a hayır demeyeceğini söylüyorlar.
Bu arada delege olmayanlara kesinlikle söz hakkı verilmeyen genel kurulda,delege sıfatı taşımadan konuşma yapmak isteyen sendikanın eski temsilcisi Erkan Kayhan a konuşma hakkı tanınınca, Zeytin Dalı grubu komple salondan çıktı. 
Genel kurul sona erdi. Yarın kapalı oylama ile görev taksimi yapılacak
Etiketler:

Yapılan Yorum Sayısı (25)

  1. s.ö.z.   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 16:49   - Cevap Yazın

    Hadi bakalım pamuk eller cebe.kokpit kabin yer hizmetleri elbirliği ile tatlibal ve kamyoncu ekibini besleyin durun.

    5

    1
  2. Yakışır   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 16:50   - Cevap Yazın

    Bu topluma bu THY çalışanına herşey yakışır. Soyulmaya mahkum bir topluluk olduk. Bravo Hava İş e mükemmel tanımışlar çalışanları.

    6

    1
  3. THY zam yapmasa ne olur?   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 16:52   - Cevap Yazın

    El cevap; Hiç bir şey olmaz.Beğenmeyen çeker gider. Sendika haraç toplar misali çalışıyor. Yandaş medyaları bile var.

    6

    1
  4. Misafir   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 17:03   - Cevap Yazın

    KOYUN GİBİSİNİZ …..

    7

    1
  5. El diablo   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 17:22   - Cevap Yazın

    Adam degilsiniz… haram olsun balyanak.

    6

    1
  6. Delege   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 17:37   - Cevap Yazın

    Bravo Airline sizin haber çıktı bir anda herkes telefonlarından okumaya başladı ve anında %1,5 a düşürülme çalışması başlatıldı. Tebrik ediyorum.

    7

    0
  7. KM2   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 17:46   - Cevap Yazın

    hırsızlar, yediniz doymadınız. Allah belanızı versin

    8

    1
  8. Uzman   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 17:48   - Cevap Yazın

    önümüzdeki 4 yll yıllık artışlarla birlikte 15o trilyon yiyecekler. Lanet olsun haramiler.

    8

    0
  9. aidat   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 18:24   - Cevap Yazın

    aidat vermeyenler aidat verenlerin aidatlarını arttırıyor. daha sonra artan aidatlar, aidat ödemeyenler yol-su-elektrik olarak devam ediyor. tabii ki bu kadar otel masrafı, yemekler, hediyeler bir şekilde çıkacak. yazıklar olsun, haram olsun.

    4

    0
  10. 747   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 18:24   - Cevap Yazın

    Size az bile korkaklar.Atilla ya b.. atardiniz.

    4

    2
  11. EsmerKabin   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 18:33   - Cevap Yazın

    Çok iyi yapıyorlar vallahi, yetmiyor demekki sendikamızın gelirleri Kardeşim! THY çalışanına az bile, daha da arttırsınlar aidatları. Tam THY çalışanlarına yakışan bi sendika yönetimi…O GKuşağı uşakları nerde sahi? Varmı bi yorumları? 2013 de yaptıkları kaypaklığın Kamyoncularla renklendirilmesini nasıl karşılıyorlar acep? Çarkcı Kaptan herşeye rağmen gitmiş, temsil ettiği kitle adına,helal olsun.

    10

    0
  12. Sayenizde haberimiz oluyor   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 19:30   - Cevap Yazın

    Bravo airlinehaber artık sizi takip ediyorum. Yandaş habercilik yapmıyorsunuz.

    4

    0
  13. !!!   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 19:38   - Cevap Yazın

    Sürpriz geişme… aidatlar yüzde 5 olmuş. Nasılsa atmanın sınırı yok

    1

    9
  14. Delege   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 21:50   - Cevap Yazın

    Adamlar boş beleş yazıyor. Sizde inanıp yarum yapıyosunuz

    0

    4
  15. THY işcileri   - Tarih: 11 Kasım 2017 - Saat 23:34   - Cevap Yazın

    İyide kardeşim iskenden kaptan Tatlıbal ile birlikte eller havaya yapmış bu nasıl muhalefet.Adama hırsız diyorsunuz sonrada gidip eller havaya yapıyorsunuz var bu işte bir bit yeniği…

    3

    6
    • KaraKartal   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 14:12   - Cevap Yazın

      Bu kafayla daha çok bit ayıklarsın kardeşim.İskender beyi tanımadığın belli.Biraz bekle gör.Saygılarımla.Ama proveke için çalışıyorsan devam et.Ama bizim yolumuz belli sen boşa kürek çek dur.

      0

      0
  16. tarakçıbaşı   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 01:36   - Cevap Yazın

    böyle saça böyle tarak

    1

    0
  17. Seviye   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 07:54   - Cevap Yazın

    İskender kaptan hangi çizgideyse hala aynı. Kavga çıksın isteyenler hala trollük yapmaya devam ediyor. Başaramadınız sizin başkan çark etti. Yeni sendikanın ciddiyetini şimdi anladınız di mi? Bravo Airline haber bu süreçte tek takip ettiğim site oldunuz. Bundan sonra diğer yandaş mamacı medyaya prim yok.

    1

    0
  18. Bela   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 09:45   - Cevap Yazın

    Allah bela… versin.

    1

    0
  19. yorum silme   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 11:18   - Cevap Yazın

    sefa bey yayınlanan yorumlar siliniyor, siz de diğer siteye mi özeniyorsunuz. madem bir aidat haberi yaptınız neden yoruma izin vermiyorsunuz?

    1

    0
    • Sefa INAN   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 11:31   - Cevap Yazın

      MÜMKÜN DEĞİL…ATIN YORUMU BEKLİYORUM. TEK KONTROL BENDE

      0

      0
      • yorum silme   - Tarih: 13 Kasım 2017 - Saat 01:41   - Cevap Yazın

        kusura bakmayın benim yanlışım. ama şöyle bir şey var; anasayfadaki habere tıklayınca sadece 6 yorum gözüküyor. daha sonra sayfayı yenileyince gözüken yorum sayısı 24, bu durum yanılttı beni. bir hata olmalı. iyi çalışmalar.

        0

        0
  20. Inanamiyorum   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 11:31   - Cevap Yazın

    Sirketin zor gununde calisana zam yok, ama bu zor günde maaşı gunden gunde eriyen çalışana degil de, sendikaya aidat zamı var.. ne kadar guzel ya?!?!?!

    0

    0
  21. Deveye diken   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 13:39   - Cevap Yazın

    Thy personeline de ali kemal tatlibal yakisir. Size cok bile ali kemal tatlibal. Ulke neyse sirket de o ve ne vatandasin ne de personelin aglamaya hakki yok kardesim ! Ellerinizle basa getirip beslediniz. Beter olun !

    1

    0
  22. havacı   - Tarih: 12 Kasım 2017 - Saat 16:28   - Cevap Yazın

    alacagınızı aldınız
    kar ettık dıye bas as baırıyorsunuz
    gerıye donuk emegımızın karsılıgını vermemek ıcın oyalıyorsunuz
    boyle sendıkalarında boyle yonetımınde allah belasını versın
    haram olsun

    0

    0