BU İDDİA DOĞRU İSE, THY’DE SENDİKACILIK BİTER !

BU İDDİA DOĞRU İSE, THY’DE SENDİKACILIK BİTER !

Hava İş Genel Kuruluna 4 ay kala sendika yönetiminin delege dağılımı ile ilgili yaptığı çalışmalar THY kulislerine bomba gibi düştü. Hava iş üyesi THY personeli arasında büyük huzursuzluk yaratan iddialara göre Sendika Yönetimi Anadolu’daki 62 delegeliği iptal ederek burada oy kullanacak üyelerin Ankara, İzmir, Antalya ve Anadolu Yakası (Sabiha Gökçen)  Şubelerine bağlanacak. Anadolu’daki delegelikler ise İstanbul’a kaydırılarak Taksici kamyoncuların bulunduğu iş yerlerine tahsis edilerek,dengeler değiştirilebilecek.

SKANDAL İDDİA: KAMYONCU VE TAKSİCİ DELEGE SAYISI 100’Ü BULACAK

Yapılan hesaplamalara göre yaklaşık 135 delege ile temsil edilmesi gereken Uçuş işletme delege sayısının bu operasyonla 80-90 aralığına çekileceği buradaki yaklaşık 45 delegenin de kamyoncu ve taksicilere verileceği iddia edildi.

Bu düzenleme ile 300 kişilik Hava iş Genel Kurulunda 100 delegenin kamyoncu ve taksicilerden oluşacağı ileri sürüldü. Airlinehaber’e konuşan eski bir sendikacı “Ali Kemal Tatlıbal, Atilay Ayçin’in yolundan yürüyor. onun 2013 Genel Kurulunda toplumun tepkisinden korkarak, çekinerek getirdiği 15 kamyoncu delege belki 300 kişi arasında kaynadı gitti ama bu seferki operasyon tam bir facia. Bu hesapla, Havayolcuların sendikasında üçte bir ağırlık elde edebilecekler.Bu delegelerin kime  oy vereceklerini de tahmin etmek zor değil. Yazıklar olsun havacıların sendikasını kamyonculara idare ettirecekler. Toplum tepki vermezse Sendika falan kalmaz artık THY’de.” diye konuştu. 

Yapılan Yorum Sayısı (65)

  1. Rezaletin zirvesi   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 16:31   - Cevap Yazın

    Adamlar gözü karartmış. Bu tam bir rezalet. Tüm THY çalşıanlarının ayağa kalkması kazım.

    16

    1
  2. Kabin Amiri   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 16:34   - Cevap Yazın

    Emin misiniz Sefa bey? Bu kadar delirmiş olamazlar. Bence bu haber balon.

    1

    2
    • Uçucu   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:53   - Cevap Yazın

      Böyle bir strateji izlemeleri çok yüksen bir ihtimal! Kaldı ki sefa beyin söylentilerden yola çıkarak haber yaptığını hiç görmedim ben.

      2

      1
  3. dingo'nun ahırı   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 16:42   - Cevap Yazın

    tatlıbal efendi,thy’de şef iken mahkemede işçiler aleyhine şahit olur sonra dünyada eşi görülmemiş şekilde sendikaya başkan olur sonra eski başkandan hesap soracağım der kendi yarınını düşünerek sormaz, işverenle güle sırıta poz verir, hanımını thy’de müfettiş yaptırır,sendika çalışanlardan birinin lüks otellerde alem yaptığı ortaya çıkar konuyu sümen altı eder, bir diğer sendika çalışanı sendikada maaşı az diye çalışmayı bırakır thy iç hatlar’a şef olursa, seçimlerde de kamyoncular gelir delege olur. yeni türkiye’de herşey olur böyle tepkisiz,sorumsuz,umursamaz,neme lazımcı millete müstehak !

    13

    0
    • Klavye delikanlisina   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 20:47   - Cevap Yazın

      Klayve delikanlisi burdan yazma git sendikaya yüzlerine söyle yiyosa :))))

      0

      12
      • Hava-iş   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 02:07   - Cevap Yazın

        O arkadaş değil de ben bişeyler yazmaya çalıştım fakat kendileri twitterdan engellemiş beni. Engeli görünce çok da muhattap olmaya gerek yok diye düşündüm. Muhalif seslere sıfır tolerans gösteremiyorlar ne yazık ki.

        2

        0
      • Baskan   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 12:35   - Cevap Yazın

        Mafyamisiniz siz? Naparsin yuzune karsi soylerse? Sendikami cete mi belli degil.

        5

        0
  4. O BU DEĞİL DE   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 16:54   - Cevap Yazın

    Manşet harika çok güldüm.Allah da seni güldürsün editör

    0

    0
  5. Ticari Uzman   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 16:56   - Cevap Yazın

    Pes vallahi, bu kadarını da beklemiyordum. Bu resmen intihar. Hep birlikte bu kepazeliğe DUR demeliyiz.

    1

    0
  6. Mali İşler   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 16:59   - Cevap Yazın

    Anlaşıldı, bu Genel Kurul karakolda bitecek.

    0

    0
  7. Talpacı Ayhan   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:01   - Cevap Yazın

    Ahhh Ayhan Günal ahhhh…Marifetini beğendin mi? Bak geçen genel kurulda salona girmemen nelere mal oldu? Yatacak yeriniz yok sizin be !

    6

    0
  8. aviation   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:01   - Cevap Yazın

    ne var bunda. kanunlara uygunsa neden olmasın. Bence akıllıca

    1

    9
    • Densize bak ya   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:05   - Cevap Yazın

      Doğru bilader, Kamyoncuyu Başkan, Taksiciyi Başkan Yardımcısı, kuryeciyi de genel sekreter yaparsın, güzel güzel pilotları ve kabini idare ederler. Sen de kına yakarsın(kınan yoksa göndereyim.)

      11

      0
  9. Planlama   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:18   - Cevap Yazın

    ÖNDEKİ ARABALARDA DA HAVA İŞ YÖNETİCİLERİ VAR GALİBA. KAMYONCULARI PEŞLERİNE TAKMIŞ GELİYORLAR.

    3

    0
  10. NERON   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:19   - Cevap Yazın

    Ali Kemal kendini de Hava İş’i de bitirecek.

    1

    0
    • SFI   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:30   - Cevap Yazın

      “Bana yar olmayacaksa kimseye de yar etmem” Diyor arkadaş anlaşılan.

      3

      0
  11. İsyan   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 17:58   - Cevap Yazın

    Sendika ana tüzüğünde delegelerin nerden seçileceği bellidir (ek-4) bunu yapamazlar tedbiren durdurur mahkemeler

    1

    0
    • isyan a   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 18:19   - Cevap Yazın

      Ayçin nasıl yaptıysa bunlarda yapar kardeş. kimse o mamalı yeri bırakmaz. Daha ne numaralar yapacaklar bakalım.

      1

      0
      • Ardahan li Hasan   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 19:30   - Cevap Yazın

        Isiniz gucunuz iftira. Bir sey biliyorsan anlatta adam sansınlar. Aycin ni cok ararsınız…

        2

        2
    • 787   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 18:45   - Cevap Yazın

      Ne mahkemesi.Guldurme beni.

      0

      0
  12. UÇUCU   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 18:07   - Cevap Yazın

    Tüm uçucuların yapacağı en iyi şey en kuvvetli aday Delege listesini çıkarıp kesinlikle arkalarında durmalarıdır.

    2

    0
  13. Serdar   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 18:08   - Cevap Yazın

    Sendika yokki zaten.

    1

    0
  14. Şeref   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 18:43   - Cevap Yazın

    Biraz şerefi olan biraz ar damarı olan namuslu hiç bir insan bu hileye başvurmaz.

    7

    1
  15. Kamyoncu   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 18:46   - Cevap Yazın

    Tüzüğe ve yasaya uygun endişe etmeyin.

    1

    5
  16. Kamyoncu   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 18:56   - Cevap Yazın

    Kamyoncu ve taksicilerde taşımacılık kolunda neden zorunuza gitti sefa bey

    2

    8
    • Ulan bu uçaklar nası uçuyo be   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 21:03   - Cevap Yazın

      Havacılık konusundaki bilgin “cam kenarı olsun abla” ile sınırlıysa zorumuza gider koçum.

      6

      0
  17. Ali gülçiçek e   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 20:46   - Cevap Yazın

    Ali gülçiçek doyamadı. İçinde kaldı sendikacilik. Buraya haber veriosun ama sen 2 ay önce kendini kamyoncu gösterip ssk yatırmaya kalkmadinmi ali efendiiii ???

    1

    7
    • Kıdemli üye   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 23:17   - Cevap Yazın

      Ali Gülçiçek’e laf atan tosuncuk Sendikada hangi görevdesin ?

      8

      1
  18. Anonim   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 23:02   - Cevap Yazın

    Az bile

    0

    0
  19. Cpt. Konfiçyus   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 23:19   - Cevap Yazın

    Bu genel kurul kamyoncularla toplanırsa meşru olmaz.Kamyon kasasından Hava İş başkanı çıkmaz.

    4

    0
  20. Anadolu istasyon   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 23:22   - Cevap Yazın

    İşletme ve diğer birimler mutlaka birleşmeli bu azgın azınlığa dersini vermeli.

    2

    0
  21. komyoncu   - Tarih: 12 Ağustos 2017 - Saat 23:40   - Cevap Yazın

    sayın , tatlı bal ben kara anbar kamyoncular derneğine üyeyim bende havaiş genel secimlerin,de delege olmak istiyorum.onun içinde bizim derneğimizi ziyaret ederseniz bizlerden ,de en az 25 kişi üs kurul delegesi yaza bilirsiniz . allah sizleri doğru yoldan ayırmasın

    1

    0
    • Ali baba   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 09:29   - Cevap Yazın

      Uye olursam kurufasulya bedavami.

      0

      0
  22. Hazım meselesi   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 01:28   - Cevap Yazın

    BAY TATLIBAL, 100 tane kamyoncunun oyuyla seçilirsen bunu içine sindirebilecekmisin?????

    2

    0
  23. Mesul Kpt   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 01:31   - Cevap Yazın

    Zulmünüz artsın. Bu kepazelik sonunuzu getirecek

    5

    0
  24. F/O   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 01:34   - Cevap Yazın

    Açıklayın kardeşim hangi işyerinden kaç delege gelecek? Bütün işleriniz gizli kapaklı.

    6

    0
  25. komyoncu   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 06:16   - Cevap Yazın

    sayın tatlıbal 24 sene havaiş başkanlığı,nı yapıpta kaybedeceğini anlayan atillay ayçin bile sizin kadar onursuz değilmiş.helal olsun size rantı kaptırmamak için bütün üyeleri satacaksınız havaiş,in büyük yönetim kurulu.

    2

    0
  26. komyoncu   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 06:31   - Cevap Yazın

    sayın tatlı bal,4 sene önce hamdi topcu ve yönetimin tam desteğini arkana alıp, ben bu düzeni değiştireceğim derken,havaiş üyesi thy personelini satmak içinmi yönetime aday olmuştun.yoksa bu, 4 yıl içinde iki toplu sösleşme yapıpta havaiş tarihnin en iyi toplu sözleşmesi diyerek thy personelini kandırmaya ve aldatmaya çalışmazdın.

    1

    0
  27. komyoncu   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 06:39   - Cevap Yazın

    sayın tatlı bal ve saydeğer yönetim kurulu üyeleri sizin yapmanız gereken tek birşey kaldı, oda adam gibi cıkakarsınız , biz bu işi beceremedik diyerek thy personelin,den özür dileyerek secim,lerden cekileceksiniz.

    2

    0
  28. Ali baba   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 09:27   - Cevap Yazın

    Thy sefilleri oynuyor milyar zarar hala yonetim is basinda.

    1

    0
  29. MEHMET   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 13:39   - Cevap Yazın

    Yenimi anladınız THY’de sendikacılığın bittiğini. Bu yönetim işverenle birlikte personelden fedekarlık istedi. Peki iş veren ve ne fedekarlık yaptı. Sendika aidatlarını indirdimi? Yönetim bu süreçte yüksek maaşla personel aldı. Sendika buna bir şey dedimi? Sendika yönetimin adamı bu zaten belli

    4

    0
  30. Maksut   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 14:43   - Cevap Yazın

    Taşımacılık iş kolunda olan hava iş üye olabilirler.Kanunen bir sakıncası yoktur.Delege olmasında bir sakınca yoktur.Yuregi yeten varsa aday olur.

    0

    6
    • Maksut hasıl olsun   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 14:57   - Cevap Yazın

      Arkadaşın YÜREĞİ YETMEDİĞİ, havayolcuların hakim olduğu sendika genel kurulunda kazanamayacağını bildiği için kamyoncuları delege yaptığı ortada.

      5

      0
    • Sakatat Yürek falan   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 14:59   - Cevap Yazın

      Tatlıbalın yüreği yetiyorsa sadece THY delegelerinden oluşacak seçime girsin bakalım. Boyunun da kilosunun da ölçüsünü alsın. Ne dersin Maksut bey?

      2

      0
  31. Direction   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 15:02   - Cevap Yazın

    Kamyonlardan birinin direksiyonunda Başkan mı var, yanlış mı gördüm acaba.

    1

    0
  32. Kargocu   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 15:09   - Cevap Yazın

    Açıkla Hava İş, hangi işyerlerinden kimler delege gelecek? Görelim Havacılıktaki sorunları çözmeye gelecek deneyimli ve bilgili kamyoncu ve taksici esnafı delege arkadaşlarımızı.

    3

    0
  33. Sona yaklaşırken   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 16:48   - Cevap Yazın

    Korku bacayı sardı..Tatlı Hayat bitecek deeel mi Ali Kemal efendi. saz arkadaşlarınla birlikte bakalım daha ne hokkabazlıklar yapacaksınız?

    1

    0
  34. Kanun Fabrikası   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 16:54   - Cevap Yazın

    Eh artık Hava iş Yönetimi kamyoncuların ve taksicilerin sorunlarına el atar. Birer de Kamyoncu iş Kanunu ve Taksici İş Kanunu hazırlarlar. Baksanıza Hava İş Kanununu hallettiler. Prof Aziz beye biraz daha para verin copy paste 2 Kanun daha attırıversin ! İyi pazarlık yapın ha. Paramızı çarçur etmeyin. Hatta başka hocalardan da teklif alın. Boru değil nakit para veriyorsunuz.

    2

    0
  35. Purser   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 16:57   - Cevap Yazın

    Bence pilotlar ve KM’ler delege olamaz diye limtüzüğü değiştirin. Siz de rahat edin biz de strese girmeyelim. Kendiniz çalın kendiniz oynayın

    1

    0
  36. 1'e 10   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 17:00   - Cevap Yazın

    Benim daha iyi bir fikrim var. Yönetim ve Denetleme Kurulunun oylarının herbiri 10 oy yerine geçer diyin. Kamyoncuya ihtiyacınız kalmaz

    2

    0
  37. şşşş teknik   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 17:41   - Cevap Yazın

    beyler tartışmaya gerek yok sendikacılık bitmiştir adamlar sendika ile ortak iş tutuyor.. sendika değil iş veren tehtit ediyor.. başkanlık sistemini sendikacılığa getirsinler her üye ol kullansın bak o zaman işler nasıl değişir..

    1

    0
  38. STOCKHOLM   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 19:37   - Cevap Yazın

    Şimdi ben, işi gücü üyelerinin aleyhine çalışmak olan bu sendikanın Uçuş işletmeden çıkartacağı listeyi merak ediyorum. Stockholm Sendromuna tutulan(celladına aşık olan) pilot ve KM’ler kimler olacak bakalım. Aklı başında tek bir pilot ve KM’nin Tatlıbal’ın listesine girmemesi lazım.

    1

    0
  39. Başkanlık seçimi   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 19:38   - Cevap Yazın

    Bence AK Tatlıbal seçimi iptal edip 2019’daki Başkanlık seçimi ile birleştirsin.

    3

    0
  40. Adanalı   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 20:06   - Cevap Yazın

    Bunlara derslerini vermenin zamanı geldi. THY personelini adam yerine koymamanın bedelini ödetmeliyiz bunlara.

    1

    0
  41. Km   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 20:29   - Cevap Yazın

    Arkadaşlar thy yönetimi sendika yönetimini destekliyor.Bosa vakit harcamayın.Kimse korkudan delege adayı olamaz.Malesef bu yönetim 4 yıl daha görevde.

    0

    2
    • Onursuzluk bu   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 22:13   - Cevap Yazın

      İyi kardeşim, yatalım o zaman…Merak etme Ayhan Günal gibi davranmayacak çok sayıda omurgalı personel var bu şirkette.

      1

      0
  42. Ventilation   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 21:29   - Cevap Yazın

    yaşasın rant, kim bırakır böyle kaymaklı tatlı balı, yaşasın yönetim.Kim ne derde desin bir daha böyle işi kim verecek sana yee yee

    2

    0
  43. adem   - Tarih: 13 Ağustos 2017 - Saat 23:31   - Cevap Yazın

    THY personeli her şeyi hak ediyor. Tam personele yakışır bir sendikamız var. Adamlar mafya olmuş…bırakmazlar o koltukları…sizde vermeye devam aidatları…çatır çatır yesinler. Bana dokunmayan bin yaşasıncı personel bu günler daha iyi günleriniz…yakında hepiniz taşeron olacaksınız.

    1

    0
    • rüstem   - Tarih: 14 Ağustos 2017 - Saat 00:01   - Cevap Yazın

      doğru valla. bu adamların önü bu seçimde kesilmezse Tis’i misi unutun artık

      1

      0
  44. kamyoncu   - Tarih: 14 Ağustos 2017 - Saat 12:25   - Cevap Yazın

    yorum yapan sayın arkadaşlar,bence karamsarlığa gerek yok thy personeli,güçlü ve dirayetlidir.göreceksiniz bu havaiş üyelerin,den güçlü bir ekip çıkıp bunlara hadlerini bildirecektir.thy personeli olupta havaiş,e aidat ödeyen bütün üyeler sağduyulu davranıp bu rant düşkünlerine hadlerini bildirecetir.en büyük thy çalışanı,havaiş üyesi.

    1

    0
  45. kamyoncu   - Tarih: 14 Ağustos 2017 - Saat 12:39   - Cevap Yazın

    sayın tatlı bal ve çok büyük yönetim kurulu, o kadar büyüklerki daha thy çalışanın yanına gidemiyorlar.ama hangi yüzle gitsinler, gidipte biz secimleri kazanmak için dışarıdan delege yapıyoruz,mu diecekler.yoksa bu geçen 4 yılda sizleri nasıl sattık,rantı nasıl yedik,mi diyecekler.

    1

    0
  46. kamyoncu   - Tarih: 14 Ağustos 2017 - Saat 13:06   - Cevap Yazın

    arkadaşlar benimgibi kendini kamyoncu sanan biri var.hani diyor ya merak etmeyin herşey yasaya ve tüzüğe uygundur,diye görüş paylaşmış.ben o kendini kamyoncu sanan arkadaşa birşey sorucam, neden genel merkez çalışanı olduğunu yazamıyor oysaki rant,tan nemalanan birisin.yasaya ve tüzüğe uygun olabilir ama sizin korktuğunuz ve cekindiğiniz gercek thy çalışanı,havaiş üyesi olan 22.500 e yaklaşan üye sayısıyla genel merkez seçimlerine gitmen gerekir,ken sen kendini kamyoncu sanan saktekar.tabiki oldarda bizim üyemiz olabilir ama ortata bir gercek thy çalışanı ve 22.500 havaiş üyesi varken genel merkez secimlerine 100-150 civarın da dışarıdan getireceğin üyelerle,mi yönetecesin, yada yönetileceğini sanıyorsun. bak arkadaşım artık uyanma zamanı geldi daha fazla saçmalamadan sendikayı gercek sahiplerine yani senin anlayıp,ta tanıyamadığın thy çalışanı havaiş üyelerine teslim etmeniz gerekmektedir.

    1

    0
  47. kamyoncu   - Tarih: 14 Ağustos 2017 - Saat 13:30   - Cevap Yazın

    aslında bu kadar çok yazmak istemiyorum ama duramıyorum,yorumcuların biride ali gülçiçe,ğe sarmış sen onun kadar dürüst ve sendika sevdalısı olsan sen şu anki sendika görevinden derhal ayrılıp rant,cılardan uzaklaşırdın.uzaklaştık,tan sonra dönüp kimlerle beraber olduğunu daha iyi görebilirsin.tabi bu sana acizane tavsiyemiz.

    0

    0
  48. İstasyon   - Tarih: 14 Ağustos 2017 - Saat 14:06   - Cevap Yazın

    Muavinleri de yedek delege yazın bari

    0

    0
  49. VAAT   - Tarih: 14 Ağustos 2017 - Saat 22:33   - Cevap Yazın

    Bu seçimde 100 önümüzdeki seçimde 150 kamyoncuyu sendikaya kazandıracağım. Bu kıyağımı da unutmayın.

    0

    0