Air Asiana, THY Uçağını Böyle Biçti

Air Asiana, THY Uçağını Böyle Biçti

Air Asiana nın A330 u taksi yaparken, THY’nin park halindeki A321 inin dikey stablizesine çarparak kopardı. Şiddetli çarpma ile THY uçağının dikey stablizesi büyük hasar aldı. Havalimanı itfaiyesi, çarpışmanın olduğu yerde güvenlik önlemlerini almış durumda.

 

Geri

Yapılan Yorum Sayısı (9)

  1. suçlu THY uçağı   - Tarih: 13 Mayıs 2018 - Saat 19:59   - Cevap Yazın

    Asiana normal taksi yapıyor.THY uçağı yanlış yerde park etmiş

    1

    8
    • Anonim   - Tarih: 13 Mayıs 2018 - Saat 20:38   - Cevap Yazın

      Bu işten anlamadığın o kadar bariz ki…

      4

      0
    • Anonim   - Tarih: 13 Mayıs 2018 - Saat 20:41   - Cevap Yazın

      Uzman maganda raporu hazırladı.thy kaptanını gömdü. Thy uçağı henüz park etmemiş. Etraftaki malzemelerin çekilmesini bekliyor. Taxi yapan uçak ise eteaf kontrolünde sorumlu.

      6

      0
      • Anonim   - Tarih: 13 Mayıs 2018 - Saat 20:50   - Cevap Yazın

        kulede asiana pilotu kadar suçlu hold position vermeliydi thy uçağı tam park pozisyonu almamış

        1

        0
  2. Anonim pilotu   - Tarih: 13 Mayıs 2018 - Saat 23:17   - Cevap Yazın

    Havacılık ta her zaman fazla emniyet emniyetsizliktir.Kesin kırmızı çizgilerin içinde birşeyler var diye THY uçağı durdu. Diğer uçakta normal taksisine devam ediyordu.İşte SONUÇ. Sevgili thy hocaları Clear Left Side ,Clear right side da bir de CLEAR BACK SIDE EKLERLER.SORUNU HEMEN ÇÖZERLER.

    1

    1
  3. Anonim   - Tarih: 13 Mayıs 2018 - Saat 23:59   - Cevap Yazın

    Bagaj aracı 5 cm kurmuzı cizginin içindeymiş. Ondan durmuş.

    1

    2
  4. Anonim   - Tarih: 14 Mayıs 2018 - Saat 00:20   - Cevap Yazın

    O kırmızı çizgi niye çiziliyor biliyormusun ??????
    1 cm bile geçemezsin kormızı çizginin diğer tarafına,gerçek havacı olmadığın belli.

    0

    1
  5. anonıim   - Tarih: 14 Mayıs 2018 - Saat 08:32   - Cevap Yazın

    sen kesin havacısın bir de öğretmensindir kesin yada bu kafayla yakında öğretmen olursun!!

    0

    0
  6. Lider   - Tarih: 14 Mayıs 2018 - Saat 09:46   - Cevap Yazın

    5 cm için, arkasından haberi olmayan THY pilotu, taksi emniyet mesafesini koruyarak beklemeliydi. Emniyet mesafesini ne kule kontrolörü ne asana kaptanı nede bir başkası hesaplayamaz,Bagaj arabasını görmüş ama kendisinin bekleme yaptığı emniyet çizgi mesafesini doğrulamayan kaptan bu kazaya yol açmıştır.

    0

    0