THY EKİPLERİNE TESETTÜRLÜ OTEL

THY EKİPLERİNE TESETTÜRLÜ OTEL

THY’nin uçuş ekipleri için tesettürlü otel Ankara Bera ile 2015 yılı için de sözleşme yenilediği ortaya çıktı. Ziya Gökalp Bulvarı-Çankaya adresinde bulunan otel, Ankara’da yatı için konaklayan ekiplerin ilk olarak yönlendirildiği otel niteliğini taşıyor. Büyümeye paralel olarak operasyonların artması sonucu THY’nin otele ciddi bir müşteri garantisi sağladığı ifade ediliyor.

Hem muhafazakâr hem tesettür oteli…

Bera Otelin web sitesi incelendiğinde, kendisini Muhafazakâr ve Tesettür Oteller kategorilerinde konumlandırdığı görülüyor. Sitede aynen şu ifadelere yer veriliyor:” Muhafazakâr bir otelden ne bekliyorsanız tüm beklentilerinizin karşılığını bulacağından emin olabilirsiniz.. Muhafazakar oteller kategorisindeki otelimiz sadece konaklama için hizmet vermiyor. Ayrıca toplantılarınız, özel günleriniz ve sürpriz kutlamalarınız için yine otelimizi tercih edebilirsiniz deniliyor. Evlilik planları yapan muhafazakar çiftler de düğün organizasyonları için Bera Ankara otelinde unutulmaz bir düğün yapabilirler.”

Kapalı bayanlara göre dizayn edilmiş…

Tesettür oteller konseptinde yer alan Bera Ankara otelinde restaurant, cafe, toplantı salonları ve SPA hizmetleri yer aldığı belirtilen web sitesinde “ Ayrıca tesettür oteller de konaklama keyfini en iyi şekilde yaşamak isteyen tüm misafirlerimize özel oda seçeneklerimiz de bulunmaktadır. Otelimiz kapalı bayanların rahat edebileceği şekilde dizayn edilmiş ve tamamen misafir odaklı bir şekilde hizmet vermektedir. Otelimiz kapalı bayanlar için özel konaklama mekanlarını sizlerle tanıştırıyor ve ayrıcalıklı hizmet sunuyor..” ifadelerine de yer verilmiş.

Helal Hizmet…

Kombassan Holdinge bağlı olan Bera Ankara otelin misafirlerine helal hizmet anlayışıyla hizmet verdiği belirtilen tanıtımda “ alkollü içecek satışı yapılmadığı ve alkollü içecek servisi verilmediği özellikle vurgulanmış.

Ne diyelim,, 21. Yüzyılda çağdaş Türkiye’nin tüm dünyadaki temsilcisi Milli Havayolunu tesettür otele kapatanlara “Helal Olsun” 

Haberi Sesli Dinle

Yapılan Yorum Sayısı (40)

  1. Size de Helal olsun   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 21:26   - Cevap Yazın

    Bravo Sefa bey…Ayrıntıyı çok güzel yakalamışsınız…Milli Havayolunun ne hale getirldiğini gösteren çok çarpıcı bir haber..

    1

    0
    • Anonim   - Tarih: 1 Temmuz 2015 - Saat 03:18   - Cevap Yazın

      O içkiler içilmediği için( ki ucuş ekibi içemez) , hostes ablalarımız kaptanlarımızla beraber havuza giremediği için kendi milli uçağımızı uçuramıyoruzdur herhalde…havacılık emin ellerde merak etmeyiniz. Aklı selim olunuz..

      0

      1
    • BAK SEN   - Tarih: 1 Temmuz 2015 - Saat 18:16   - Cevap Yazın

      NE HALE GETİRİLMİŞ ÇOK MERAK ETTİM SAHİDEN?O OTELE GİRDİLER DİYE İŞLERİNİ TAM ANLAMI İLE YAPAMAZ YADA VATAN HAİNİ Mİ OLDULAR SAHİDEN NE HALE GELDİ SÖYLE BAKALIM?

      0

      0
  2. Fatih   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 21:26   - Cevap Yazın

    Çağdaşlık başkalarının inançlarına SAYGI duymamak mı yönetici!

    0

    0
    • Yönetici   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 21:38   - Cevap Yazın

      Dindar olmak yandaşlarına peşkeş çekmek mi muhafazakar?

      0

      0
  3. Kpt.Plt.   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 21:28   - Cevap Yazın

    2 senedir bu otele gönderiliyoruz. Güya havacılık internet siteleri var. Ama hiçbiri bunu görüp yazamadı veya yazmadı. Birilerini kızdırmak istemediler herhalde…

    1

    0
  4. Purser   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 21:31   - Cevap Yazın

    Yakında bize “Bera Otele girince kapanacaksınız” derlerse şaşırmayalım…

    1

    0
    • YA AÇILIN DERLERSE?   - Tarih: 1 Temmuz 2015 - Saat 18:18   - Cevap Yazın

      NİYE AÇILIN DİYİNCE AÇILIYOMUSUN ?

      0

      0
  5. Crew   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 22:07   - Cevap Yazın

    “Saygı, 21. Yüzyıl, Çağdaşlık, Alaycı yaklaşım” vs vs Sefa bey bu kelimeler size bişey çağrıştırıyor mu?

    Tek derdiniz bu mu?

    Yetmedi mi bu zamana kadar ötekilestirdiğiniz?

    Alkol hizmetinin olmamasını neden özellikle vurguluyorsunuz?

    Neyse…

    0

    0
    • Biz Helal Oteliz.   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 14:30   - Cevap Yazın

      Haberi okuyunca web sitesine ben de girdim. Adamlar içki olayını özellikle vurgulamışlar ve Helal Hizmet diye belirtmişler. Yazar, biryerlerdeki yorumlara bakarak yazmamış ki..Doğrudan otelin web sitesinden almış. Bera kendini böyle tanımlayıp, bu özelliklerini öne çıkarıp kendi kendini ötekileştirdi ise yazar ne yapsın?

      1

      0
      • Purser   - Tarih: 24 Ağustos 2015 - Saat 15:50   - Cevap Yazın

        Muhafazakar olması sizi neden geriyor?

        0

        0
  6. çağdaşlık   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 22:41   - Cevap Yazın

    sizin çağadaşlık anlayışınız içki içmek ve başınızı açmak mı yani sizin gibi insanlar yüzünden bu ülkenin 100 yılı heba oldu ” medeniyet dediğiniz açmaksa bedeni afirakada ki bedevi sizden daha medeni ” iyi yapmış thy yöneticileri çok ağır konuşmak lazımda size ne diyelim anlayana sivri sinek saz..

    0

    0
    • Cağdaşlık   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 23:28   - Cevap Yazın

      Ben de size cevap verecektim ama ağır konuşmak olmaz demişsiniz. Ben bu yüzden cevap yazamadım. Sefa beyle aynı fikirdeyim. THY bir dünya şirketi. Yabancı ülkelerde gidilen oteller içkili. Oralarda ne oluyor ki bura farklı kılınsın. Bu ne bağnazlık. Koyarsın oralarda ki gibi içkiyi. İçen içer.Uçuştan 12 saat önceye kadar içer. Kurallar bu. Yaparsın kontrol yüksek alkol çıkarsa verirsin cezayı. Böyle zorbaca kısıtlamalar olmamalı.
      Alp Avcı

      0

      0
      • Çağdaşlık   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 11:28   - Cevap Yazın

        Bende size cvp vereyim dicektim ama arkadaş yukarda demiş sivri sinek saz.. gayet güzel olmuş bu cvp size thy size icki içmek yasakmi diyo buyrun gidin dışarıda için ama olmaz dimi size alkollü yer tutmasi lazım yoksa bagnaz olurlar hiç müslümanların yerine kendizi koyup düşündünüz mü muslumana alkol içmek haram olduğu gibi alkolün satıldığı yerden alış veris yapmakta haram orada kalan ekip arkadaş larinizdan biri müslüman olabilir onun için ne yapacaksınız peki cebinizden para verip uygun bi otelemi uollayacaksiniz hersey sizin istediğiniz gibi olsun diyosunuz ama o devirler bitti .. buyrun gidin hollandaya

        0

        0
        • Eyyy özgürlük   - Tarih: 2 Temmuz 2015 - Saat 19:24   - Cevap Yazın

          Kabin memuru arkadaşımız Musevi ise(ki var) Cumartesi et yemeyecek miyiz? Bu nasıl mantık “içinizde müslüman olan biri olabilir, ona saygı duyun.” Lafa bak…Biz müslüman değil miyiz?

          0

          0
        • Anonim   - Tarih: 18 Temmuz 2015 - Saat 19:27   - Cevap Yazın

          Alkol icmek haramda alkol satilan yerden alisveris etmek haram mi? Dayanagin nedir?? Eger Kuran ise hangi suredir? Degilse Kuran’in dininin disinda din kuran hangi ilmihal kitaplari denen zübürlerdir? Isim ver de bilelim. Eczanede kolonya satiliyor. En az %80 alkol var icinde. Sen hic ilac almadin mi eczaneden? Dangalak seni.

          0

          0
  7. azzz sonra   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 23:01   - Cevap Yazın

    Yakında uçaklarda da içkiyi yasaklarlar. Reklamını da şöyle yaparlar: Helal uçuşlarımız başlamıştır…

    0

    0
  8. pilotlar   - Tarih: 29 Haziran 2015 - Saat 23:59   - Cevap Yazın

    Thy ekibine karşı bu şekilde zorlamayı çok yanlış buluyorum,kaç yaşında adamlar kendi kararlarının kendi verebilmeliler.Thy çalışanları da ekmek parası için bu duruma ses çıkaramıyorlar,boyun eğiyorlar.Nerede konaklayacağımız ne yiyip ne içeceğimize kimse karışmamalı..

    0

    0
  9. Km3   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 00:19   - Cevap Yazın

    Yiyosa uçakta içkiyi yasaklasın da görelim.Küçük beyinlerini bu şekilde uygulamalarla tatmin etmeye çalışıyorlar.

    0

    0
  10. Ka2   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 10:33   - Cevap Yazın

    Sende mi sefa bey. Sen de mi rating yarışına kurban gittin. Bu otelin eski adı double tree idi. Ve o zamanlarda da thy bu oteli kullanıyordu. Yeni olmuş birşey değil. Ankara da rixos var green park var airport var. Bu da 4 otelden sadece biri

    0

    0
    • .fo   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 11:41   - Cevap Yazın

      Dogru. 2014 de sahip ve isim değiştirdi. ama thy bu özel durumuna bakıp sözleşme yapmayalım. .diyebilirdi

      0

      0
    • Captain   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 13:28   - Cevap Yazın

      Sen hiç Rixos’ta yatan ekip duydun mu? Ana anlaşma Bera ile yapıldığı için çok uygun fiyatlar alınmış. Bu nedenle ekipler önce Bera’ya yönlendirilir.Çok olağan dışı durumlarda, yer yoksa diğer otellere gönderilir.Yani asıl konaklama oteli Bera’dır.

      0

      0
      • Ka2   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 15:50   - Cevap Yazın

        2 ayda bir ankarada kalırım o otelde hiç kalmadım. Evet dediğiniz gibi bu nedenle anlaşılmayabilirdi ancak benim sözüm sevilen saygın havacı sefa bey’e. Böyle ucuz haberleri yapması.

        0

        0
        • Haber değeri   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 16:31   - Cevap Yazın

          Sayın amirim, böyle haberler de lazım.Ayrıca çok da sakil durmuyor. Hande Çokoksen’in türbanı ana akım medyada bile konu oluyorsa bu haberin bir havacılık sitesinde yer alması son derece doğal. Ayrıca, yazıda birtakım iddialardan yola çıkılmamış, Otelin sitesindeki bilgilerle oluşturulmuş. Hakaret, küfür yoksa havacılıkla ilgili her haber yayınlanabilir.Meslektaşlarımız da ilgi göstermiş belli ki..Bir günde 1000 kez okunmuş.

          0

          0
    • Doldur boşalt   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 14:20   - Cevap Yazın

      Açıkça yandaş Kombassan’a para kazandırma amaçlı bir iş..Ankara’da Etap Altınel ile anlaşma bitti, bir daha bellerini doğrultamadılar. Çok ciddi bir kaynak aktarılıyor. Düşünsenize yaz-kış THY oteli dolduruyor.Gecelik oda fiyatları düşük tutuluyor ama sonuçta garanti para..Zaten otelcilik dediğin nedir ki, geceyi satıyorsun, taş çatlasa 10 liralık su ve elektrik harcıyorsun..Zaten karlı bir iş olmasa otelciler birbirini yemez THY için.

      0

      0
  11. Meral Döşemeciler   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 14:07   - Cevap Yazın

    Yakında ekipler de uçaklar da çarşafa girerse kimse şaşmasın…

    0

    0
    • Türbanlı Barbie   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 16:15   - Cevap Yazın

      Eski purserların “battal boy Barbie” dediği Hande hanım türban takmış ya. Açılışı yaptı gerisi gelir artık.

      0

      0
  12. Açıklık   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 16:34   - Cevap Yazın

    “İçkisiz Otel ile anlaşma yapılmışsa ne var bunda” diyen arkadaşlara bir soru….İçinde Çıplaklar kampının olduğu bir otelle THY anlaşsa ne olurdu acaba?

    0

    0
  13. creww   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 18:23   - Cevap Yazın

    gecen yatimda ,yan odadan hicde helal sesler gelmiyordu!disardan 3 tane kadin getirip alem yapiliyordu

    0

    0
    • Helal zina   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 19:03   - Cevap Yazın

      O otelde yapıyolarsa Helaldir helal !

      0

      0
  14. Mefaülü mefaülün   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 19:13   - Cevap Yazın

    Mefail bey soyadını değiştirsin, Deribaş yerine DEMİRBAŞ yapsın, envantere de kaydedilsin. Ama yaşına bakıp KAL edilmesin.

    0

    0
  15. mafaky   - Tarih: 30 Haziran 2015 - Saat 23:12   - Cevap Yazın

    Eeee, fena mı olmuş yani? -:))))

    Yatı ekiplerinin mazallah şeytana meytana uyup bir bira içmelerinin bile önüne geçilmiş!…

    Aklıma, 1992’de Dubai’de geçici bir süreliğine çalışırken yaşadığım geldi: Şirket Holidays Inn’de ikamet ettiriyordu. Odada minibar vardı ama oradan alkollü içli alınması yasaklanmıştı. Alırsak maaştan 2 misliyle keseceklerdi. Ama Otel’in restoran vs. gibi bölümlerinde (hesapta akşam yemeğimiz için..) o günün parasıyla 50 Hamerikan Doları karşılığında harcama yapmamız serbestti. Biz de akşamları çıkıp köşebaşındaki gerçekten leziz yemekleri olan İran Lokantasıda karnımızı doyuruyor, sonrasında da Holidayy Inn’in barında efkar dağıtmaya başlıyorduk…

    0

    0
  16. ZAVALLI SIĞ BEYİNLER   - Tarih: 1 Temmuz 2015 - Saat 18:13   - Cevap Yazın

    HABER NİTELİĞİ TAŞIDIĞINI SANDIĞINIZ HER ZAMANKİ GİBİ MİLLİ GURURUMUZ THY YI SAÇMA NEDENLERLE YIPRATMA GÖSTERİSİDİR BAŞKA NE OLACAK OTEL TESETTURLU OLSA NE OLUR ÇIPLAKLAR KAMPI OLSA NE OLUR AMACI EKİBİ DİNLENDİRMEK DEĞİL Mİ ?TESETTÜRLÜ OLUNCA YATAKLAR DANDIK ODALAR ZİNDAN YEMEKLER ZEHİRLİ Mİ OLUYOR?YAPMAYIN ALLAH AŞKINA BAŞKA YERLERDEN SALDIRIN THY YE.KOMİKLEŞMENİZ BİR YANA BİR DE HELAL HARAMI BİLENLER GİBİ HELAL OLANI KÖTÜ İLAN ETMEYE ÇALIŞIYORSUNUZ.UMARIM BU YORUMU DA ONAYLARSINIZ.

    0

    0
    • Helallik   - Tarih: 2 Temmuz 2015 - Saat 01:03   - Cevap Yazın

      çalışan haklarına saldırmak helal midir? 45 yaşında emekliliğini kazanamamış insanları kapıya koymak helal midir? İş güvenliği tedbirleri alınmadığı için insanların iş kazalarında ölümüne sebebiyet vermek helal midir? Devleti soymak, rüşvet almak,torpilli/tecrübesiz/bilgisiz insanlara makam vermek, emrindeki sekreteri mesaiye bırakıp fazla mesai ücretini şirkete ödeterek rahatlamak helal midir? Eşine dostuna şirket olanaklarını kullandırmak helal midir? İhale verdiği şirketleri akşamları ziyaret edip “sakalını almak” helal midir? Şirkete geldiğinde kıçında donu olmayanların şimdi 2 milyon dolarlık eve sahip olmaları helal midir? Helaldir diyorsan HELAL OLSUN sana…

      0

      0
    • YER İSEN   - Tarih: 2 Temmuz 2015 - Saat 01:12   - Cevap Yazın

      Bilader, bizim derdimiz THY ekipleri değil, kapalı bayanların rahatsız olmaması…Mesele tesettür oteli değil , hala anlamadın mı?

      0

      0
  17. Din   - Tarih: 3 Temmuz 2015 - Saat 08:51   - Cevap Yazın

    Senin din ile sorunun ne?

    0

    0
    • Sorunlu   - Tarih: 4 Temmuz 2015 - Saat 20:02   - Cevap Yazın

      Kime soruyorsun birader? Üzerime alınıp cevap vereyim. Senin içki ile, milletin yaşam biçimi ile sorunun ne?

      0

      0
  18. Helal otel   - Tarih: 10 Ağustos 2015 - Saat 16:24   - Cevap Yazın

    Helal olsun, takdir ediyorum. Alkolün kova kova tüketildiği ülkemizde, muhafazakar bir kesim olduğunu da hesaba katmak ve zararlı olan bir şeyi men ederek müşteri kaybetme riskini de göze alan bu otel yetkililerine helal olsun diyorum.

    0

    0
  19. sefa inan   - Tarih: 23 Ekim 2015 - Saat 01:15   - Cevap Yazın

    konu içeriğinden ziyade attığın başlık “öteki” insanlara bakış açını net gösteriyor.bir insanın dinine,diline,ırkına ve mezhebine saygı göstermeyen kimseye tahammül edemediğimden(iktidarın kanalları ve diğer medya araçlarının insanları birbirine ötekileştirici yayınlarına yaptığım gibi)sizi ve sitenizi (diğerlerine yaptığım gibi)pc min kısa yol çubuğundan çıkarıp size ve hakaretlerinize veda etme özgürlüğümü kullanıyorum.

    0

    0
  20. Anonim;   - Tarih: 1 Kasım 2015 - Saat 22:32   - Cevap Yazın

    Müslüm arkadaşlar sağolsunlar nefslerine sahip çıkamadıkları için, içki içilen yerden alışveriş yapmak yasak, kadın olan yerde durmak yasak, o yasak, bu yasak. Biri de çıkıp demiyor “yahu arkadaş biz kendine hakim olamayan zayıf adamlarız o yüzden müsaade edin biz de bu şekilde frenleyelim kendimizi.” diye. Arada inancını olması gerektiği gibi yaşayan düzgün insanlar çıkınca da yok o islam değil, yok bu müslüman değil. Kırık çıkık yarım akıllılar.

    0

    0